defect.-sau "ceva e putrad in danemarca"-

stiai ca lumea e defecta?
da e!foarte defecta.
intregi circuite s-au ars in cutia craniana ducand la nimic altceva decat inconstienta si manifestare urbana demna de dispret.
am stat azi la spital.
trei ore.
TREI!
am asteptat sa vina un doctor(pe care-l chema intamplator,Repede,un nume ironic de altfel) sa o consulte pe prietena mea,Ioana, careia,limbricul acela stupid,numic "apendice" i-a dat de veste ca ar vrea sa vada lumea noastra.Pfff...adevarul e ca nimanui nu-i pasa.Camera de urgenta era plina de bolnavi,care erau trimisi dintr-o camera in alta.
Pai de..."suntem in pauza" "dar fata e pe cale sa faca peritonita!!!" "sunt in pauza!"
vasileee! raspicat..vasileee...si mai raspicat.futu-ti gura ta vasile....-anamaria.
Ioana nu s-a lasta internata.I-am scos sange.I-au dat anestezic.
Nu mai avea nimic.
"daca analizele nu-ti ies bine,te taiem"
"sau poate esti gravida"
en fin.
Sunt dezustata de ce se intampla.Si stiu ca e mai mult de atat.
Si eu?EU sunt bine!MAnanc la regim.Imi vad de viata.
Sunt certata cu mama,care de dragul plictiselii a inceput sa-mi "faca ordine" in lucruri....
*vasileee,ce-mi faci tu mie?*
De maine lucrez la un post de radio local,motiv pentru care mai zambesc,in ciuda lucrurilor stupide pe care umila mea viata monotona le intalneste.


Doar noi sa fim sanatosi.
Hai mai cu bine...

*vasileeeeeee*