no-smoking sign on your cigarette break

din nou,eu...catre tine

ora 3 fara 20,abia ti-am inchis telefonul.de fapt cred ca ne-au inchis securistii dupa ce ne-au asculat toata prostiile.hai sa fim seriosi,ce-i intereseaza pe ei ca noi vorbim despre "two stupid dogs",sau despre cum noi suntem orgasmul generatiei?
aaaah nu pot sa cred ca am stat doua ora intinsa pe jos vorbind cu tine.da,parca era mai bine cand ne jucam seara pana dimineata la rasarit,dar sa-ti aud vocea a fost fascinant.mi-esti drag si vocea ta imi transmite vibratii pozitive.(acum vorbesc ca un geniu,ce ar fi putut fi la facultate deja:) )
de-ar trece urmatoarele 6 zile la fel de repede pe cat au trecut astea cinci ,ar fi genial.de fapt azi pentru mine a fost apogeul.zilele mi-au fost impartite in "inainte de 4 iuliue" si "dupa 4 iulie".
stiu ca inainte de patru iulie aveam mult de lucru.4 iulie a fost ziua ioanei,o petrecere scurta si de efect.dupa 4 iulie cateva nopti de baut,pentru ca sandra si-a terminat bacul.si pana-n 11 trece repede pentru ca TREBUIE.abia astept sa te vad.

initial,daca nu vorbeam acum la telefon,aveam de gand sa-ti scriu despre "no-smoking sign on your cigarette break ".da,la servici mi-au interzis sa mai fumez,pentru ca sunt singura fumatoare.si pauzele mele deveneau tot mai lungi si dese ...cheia marilor succese.

hmmm nu mai am ce sa-ti zic.minunea telefoniei mobile mi-a luat cam tot ce a vrut sa-ti zic ,mi-a adus ceva zambete,ironii....dar in total buna dispozitie...si inca odata certitudinea ca suntem unu,nu eu nu tu.unul....adica...de unde-ai stiut tu de gainile mele?

in fine,ma duc sa mai bun ceva bani la cutiuta,sa fac niste exercitii ca sa ma antrenez pentu lupta noastra.

te-am pupat.

cu drag,
Suz ,cea zbarcita si cocosata.