inundand soriceii.



Draga tu,

05:57,1 iulie 2007.
acum trei zile,pe douashopt,au fost noua luni de cand te cunosc.
n-am regretat nici o clipa ca m-ai strans in brate atunci.ca m-ai sarutat dupa.ca mi-ai deschis poarta la o lume noua,la care nu indrazneam sa visez.
in noua luni mi-am dat seama,la fel cum si tu ti-ai dat seama,ca suntem aceeasi persoana.
am realizat ca mi-esti drag,precum mi-e drag cerul,noaptea.
mi-esti drag nu numai atunci cand...imi vorbesti dulce si suav,incalzindu-mi sufletul,dandu-mi emotii.imi esti drag cand ne certam si imi zici ca nu are rost sa tin la tine.c-am sa te pierd daca am sa mai tin la tine.mi-esti drag cand sunt nevoita sa pun bani in cutiuta...sau cand ma bati la jocul nostru.
mi-ai fost drag cand te-am vazut cum dormi.cand ti-am vazut ploapele inchise si ochii zbatandu-se sub ele,in vise.
stiu.suna siropos si tipic a tanti verde.si cand nu s-a intristat tanti verde?
acum imi inund soriceii,pentru ca mi-e frica sa nu uiti tot ce-am vorbit in ultimele zile.sa nu uiti ca-ti sunt draga.
si cel mai teama mie acum,ca si intotdeauana,sa nu gasesti pe cineva mai bun ca mine.
de fapt e singurul lucru de care ma tem....
stiu ca tii la mine.ai resit timp de noua luni sa-mi demonstrezi acest lucru.si ai reusit mai ales in ultimele zile,sa ma faci sa visez.sper c-am fost si eu destul de clara in tot ce-am zis,chiar daca m-am prostit si n-am scris gramatical corect,totul.
iti multumesc pentru tot ce-a fost pana acum si sper sa nu uiti de mine.
de visele si de putinele planuri pe care ni le-am facut.
o sa-mi fie dor de tine.dar..rau!
deja mi-e.
abia astept sa te vad.

mi-esti dator cu multe zmotoceli.

a ta,tanti verde.
Suz Vanghelie.

P.S-tirbuson,toaster si "ciocan" de snitele.N-am uitat!

1 comments:

Sunaina spunea...

mandra esti tu doamne...ptiu sa nu te diochi. sa fii izbita ca de nu il bat pe domnu =P