temet nosce

cand in jurul tau exista prea multa galagie,iti cauti linistea de care ai nevoie,in interiorul tau.in ultima saptamana,pe fiecare bucata de drum calcata am simtit vibratii,am auzit masinile grabite,oamenii agitati.
in sistem 5.1 am auzit fiecare persoana din jurul meu vorbind cuvinte fara sens.
sistemul meu,2.0,a fost crapat si aruncat peste un teanc de cd-uri.
in fiecare dimineata,aceiasi pasi si aceeasi rutina zgomotoasa mi-au determinat fiinta din interiorul meu sa-si caute adevaratele ganduri,in gasirea eventuala a linistii.
intradevar,zgomotul exterior a fost absorbit,insa vocile pe care le-am auzit,venind chiar din sinea mea m-au nelinistit ingrozitor.mi-am regasit rautatea si nebunia aceea din copilarie.
mi-am dat cu sticle in cap,crezand ca totusi voile or sa iasa.
dar in mare parte au ramas.
le-am auzit si azi sub jetul de apa ce-mi batea capul.
niciodata ceea ce simti cu adevarat n-ai sa recunosti,pentru ca asta ar insemna acceptarea lumei monotone din care faci parte material.nici nu stiu daca am acceptat tot ce mi s-a zis.
nu vreau sa accept pentru acceptarea e imposibila,insa monotnia ma face sa cred ca totusi a acceptat adevarul.
fiecare voce mi-a zis acelasi lucru.
dar n-are rost sa-l pronunt.sa-l rostes ar fi imposibil pentru ca e in van.
asa cum a fost si pana acum.
fara efect.
fara sa cer.

temet nosce

1 comments:

Sunaina spunea...

ailaviu beibi, forevar end evar. dont bi scherad.