Following

Where you'll be,
I hope you think of me,
Even though you say to yourself
...


zeii mangaie cu o mana si lovesc cu cealalta.mi-a fost scrisa ziua de azi.mi-a fost scris sa plang,sa-mi intalnesc trecutul ca sa pot realiza cat e de frumos e prezentul,cum me de colorat viitorul.cat e de verde....
au trecut 5 luni...de la ultima imbratisare si doua saptamani de cand,...de cand totul s-a transformat intr-un vis frumos.
ne-am facut ceva planuri impreuna.eu mi-am facut vise,de care trag tare.atat de tare ce mi-e frica sa nu le rup.
dimineata,transformata in nouri albi,e rece.si nu e vantul ce adie usor,prin camera usor luminata,plina de rasetele mele,nervii si bucuriile lpe care mi le-a pricinuit,scriindu-mi sute de cuvinte.e de la frica mea....
lipsa de comnunicare ....mi-e teama de ea.
mi-e teama de visele mele,ca visle me...sa nu ajunga doar scrise pe-o hartie,aruncata intr-un dulap.
au trecut zile de cand nu ne-am vazut si urmatoarele vor trece si mai greu.si daca vor trece usor,voi avea motiv sa zambesc.
si iar mi-e frica sa de gandul revizuit.de razgandeala.
sa raman singura,dupa ce in sfarsit..am aflat afectiunea.am aflat gandurile.
si de fapt mi-e frica sa raman fara zmotoceli.
si-am sa fiu ca un caine pierdut,ce-si cauta stapanul.plangand cand ma intorc.
si dorul va fi mai mare,fara noptile pline de zambet,de certuri si boceli.
si totusi mi-e teama,mi-e teama ca din lipsa cominicarii am sa raman singura.
si visele mele vor ajunge cerneala albastra.