(prea multe) ganduri pentru inceput de iunie.

vara se instalase de ceva vreme,dar mi-am dat seama mult prea tarziu de asta.eram cu capul in nori,captiva in alergatura sufleteasca,in cursa de o suta de metri,prelungita in ceea ce-a parut,pana la urma,o serie de kilometri intregi si-obositori.
si m-am mai pierdut in caldura si-n lene,in sudoarea sub forme de boabe de roua,pe pielea-mi innegrita de soare.m-am pierdut,in acceptarea unei idei,care,cu jumatate de inima mi s-a parut intotdeauna stupida,de netolerat.
adevarul e,ca-n tot delirul meu,in toate diminetile in care m-am gandit ca viata mea are sa fie asa,de-acum incolo,m-am gasit tot mai mult sub forma impersonala,stravezie,de parca as fi fost o holograma.te-ai gandit vreodata cum trebuie sa se simta o holograma?cum e sa fii proiectia eului tau uitat,abandonat,refuzat?
da,chiar m-am gandit c-am ajuns la finalul cursei si cu toate micile scapari,din nopti dramatice,innecate-n alcool,am ajuns sa cred ca doar memoriile mele mi-au ramas.

dar m-am trezit si cand am deschis ochii am vazut ca vara a inceput oficial,de cateva zile.de cateva zile pline de canicula si zapuseala si ploi cu stopi imensi si desi.si tot atunci,am aflat ca,de fapt,cursa nu s-a oprit niciodata.
era programata sa ia o pauza,caci pana la urma,nu mi-era menit sa-mi scriu memoriile dintr-o alta viata.caci acea alta viata nu fusese niciodata incheiata,ea desfasurandu-se-n continuare in planuri mentale.
a durat mai mult decat ma asteptam si-n tot timpul,in toate lunile,am ranit si m-am depersonalizat,pana-am golit trupul de carne si fibre.

in jurul hologramei,piticii au inceput sa ridice schele si,pe rand,sa ma zideasca.din nou.caci era oarecum stupid,absurd sa ne continuam vietile,fara sa comunicam,fara sacaiala celebra,fara urcusuri si coborasuri.pentru ca era absurd sa-mi golesc viata de elementul ce-i da savoare.pentru ca..inconstientul e cogntiv si cognitiile ne-au unit mereu,pentru fracturi de secunda,doar ca sa ne despart-apoi, pentru ani lumina.


past the point of love
shattered and untied
waiting to pick up the pieces
that make it all alright

but pieces of what

pieces of what
pieces of what
doesn't matter any more..