prietena mea se căsătoreşte.

exista un timp în viaţă,în care subit au loc cele mai ciudate întâmplări.toate,toate menite parcă să schimbe percepţia despre viaţă,despre locul înspre care tinde să se-ntindă.de-un anumit număr de zile,sătămâni,chiar luni,mi se pare tot mai mult că mă-n drept spre centrul acelui timp,că am intrat în el fără sa observ.toate se schimbă şi împotriva schimbării stau nemişcată,sperănd ca dacă nu am să fac nimic,nici schimbarea nu are să însemne mare lucru.
dar,tot de la o vreme,în tot timpul ăsta,întâlnesc oboseala,un psihică,emoţională care,ca efct seundar îmi roade oasele şi oboseşte trupul.şi-atunci îmi simt paşii aluncând spre perioada schimbării,dorindu-mi să nu rămân blocată în trecut.
prietena mea din copilărie se căsătoreşte.când mi-a zis asta am rămas blocată-n mai multe dimensiuni ale timpului,alergând când în copilăria noastră,când într-un viitor cu mult alb şi multe zâmbete.mă bucur.evident că mă bucur,dar întrebarea ce mă ţine pe mine mine blocată ,e născută chiar din blocaj.boala de iepuri e greu vindecabilă..