despre...

plecari,reveniri,partiuri esuate,destainuiri la ceas de betie,nopti nedormite,programari absurde...

n-as putea zice ca am stat degeaba in cluj.am dormit mult,m-am odihnit si m-am "obosit",am vazut iepurasuuul...si apoi am plecat cu o zi mai repede,cica sa prindem partiul super tare din baia mare.
nu i-am zis mamei ca vin,tocmai ca sa pot sa ma bucur din plin de el.

tot drumul parca am fi mers cu viteza luminii,nici nu am simtit cum s-au dus cele trei ore,in scaunul gen balansoar(care pe deasupra scartaia incredibil de tare!)

eh,a fost parti super super special,adica,numai "spuma" a stiut de el.care spuma ?
pai roll,adina,eu,alex tom,dj-ii,mushlita,inca o tipa si inca unul pe care nu-l stiu bine,matei si chelnerii.am ramas noi asa o vreme,am "dansat" pe minimale,dupa care am tras la cafea ca musele la ..cacat.discutii nocturne fara niciun pic de sens,o tanti barman care ne-a dat multe bomboane cu boaba de cafea inauntru si muzica ce dintr-o data a disparut.
ok,nu ne-am dus acasa,am ajuns intr-un pub unde ne-am continuat discutiile,care au devenit intre timp foarte foarte bizare.
mi-am spus doua dintre cele mai negre si uitate secrete ale mele,de care tot nu sunt inca mandra,dar care aduc un plus in "cv-ul" meu intim.hihihih.

maine plec iar in cluj,asa intr-o calatorie fulger,care sper sa fie cu folos de data asta.
sincer...abia astept sa ma intorc acasa :)

...ca sa pot pleca iar...

1 comments:

Sunaina spunea...

hai tu ca a fost o noapte productiva...Roll cred ca era extaziat :D


chimicala la chimicala cu bucurie,nu? ;)