zile senine,senine,senine!

am reusit sa dorm doua ore azi noapte.pe la 9dimineata ,eram deja gata de drum.
campiile verzi ca jadul,cu urme de roua,cerul senin de-un "techno blue" inexplicabil si dealurile din care ieseau aburi neincetat,mi-au fost alaturi tot drumul,pana in cluj.niciodata n-am gasit frumusetea in cei 158 km,dar azi parca am trecut in taramul abstractului.
muzica-mi canta in urechi pe ritmul sufletului iar inima-mi batea mai repede ca aripile unei pasari colibri.soarele-mi batea in ochi,obligandu-i sa stea intre deschisi.
totul a fost ca intr-un vis,ca-n-tr-un trip ...extreemly high!

am ajuns in cluj si m-am miscat cu viteza melcului turbat pana in drptul salonului.mi-am zis ca nu sunt nromala,dar ca nu mai am nicio scapare.putina durere nu o sa-mi strice,si oricat de grea ar fi,tot e suportabila.
durerea?-o iluzie.nu a durut aproape deloc!si cand am simit putina durere am strigat "cristosu lui de iepure".dupa care,zambind, m-am linistit.
cred ca m-am indragostit de artisul de tatuaje..sau ma rog,de talentul lui si mana lui usoara.!
nu m-am simit asa in siguranta de mult.si a reusit sa ma linisteasca din prima clipa.a fost genial!a inceput o noua era pentru mine..
in septembrie revin pentru a doua tura.abia astept!

dupa saptamani intregi de pregatirem,azi am dat startul unei noi vieti.am avut curajul sa fac ceva ce-mi doream de mult.

mai am nevoie doar de putin curaj sa intru intr-o discutie serioasa cu un amic.
lui trebuie sa-i deschid ochii...asa cu i-am deschis,pe ai mei,...intr-un punct al anului acesta.
ce-a fost mai greu a trecut.


follow the white rabbit...