girl and the sea.

No place, sometime.
We'll clear our eyes.
And when you're down,
I'll come around

e aproape 6 dimineata.afara s-a crapat deja de zi,soarele sta sa iasa.mi-e lene sa-mi aprind o tigara si sa privesc toata dimineta cum ia nastere.adevarul e ca lenea a luat fiinta din durerea de care intreg corpul imi sufera.
am ajuns mult prea bine dispusa astazi acasa,dar cam de vre-o ora ma deprima ceva.nu,nu am niciun habar care ar fi acel ceva.
mi-am dat seama azi,in drum spre casa, ca mi-e putred de dor de domnul Blp si de a lui micuta si adorabila masina verde cu roti portocalii,de veselia lui..dar nu e chiar un motiv sa ma intristez.sau poate e..cine stie?
nici pachetele de tigari cu imagini stupide nu ma deprima si nici faptul ca inca tot nu am masina,desi i-am gasit un nume ideal si un desen pentru capota.
mi-e frica doar ca maine (deja!) trebuie sa ma duc la dentist,sa-mi repar dintii pe care oricum in urmatorii doi ani IAR ii voi face praf,cu toate chimicalele pe care le bag.(si care,let's face it,se "ascund" si in mancare)
iar am inceput sa ma gandesc la M.O.R.F.,desii inainte de asta mai trebuie sa onorez un "party" cu prezenta mea.cand spui sfarsitul lui august,spui Audio Bullys.
daca toate merg bine ,merg in formatia super vesela.eu deja-mi strang bani.[desi,habar n-am de ce ii strang,ca tot o sa am si inainte de plecare :) ]

trebuie sa ma apuc serios de treaba la firma,de invatat,de repetat.
n-am rabdare.
mai vreau plecari,masini,drumuri lungi,condus,baut,petrecut,ras de jur imprejurul capului,somn puitn,stele cazatoare,partiuri in aer liber,rasarituri interminabile de soare.
vara-i aproape gata si asta cred ca ma deprima cel mai tare.