on the road,again.

se pare ca in ciuda oamenilor extraordinari care-mi dau atat de multa atentie si se comporta atat de frumos cu mine,eu tot nu pot sa stau pe fundul meu acasa.
imi fac bagajul si fug cateva zile in cluj.
joi sau vineri poate chiar sambata,intr-o vreme,am o intanire cu domnul ac si doamna vopsea.
un iepure alb va lua nastere,din dragostea celor doi.
follow the white rabbit,BITCH!
abia astept!
mi-e dor de drumul de cluj si de tot aerul imbacsit de masini si oameni si cladiri mari.
si,unde o sa stau o sa vad si niste iepuri super super draguti,pe care o sa-i iubesc din prima clipa.
hihi.
the mission dance,libety parade,creamfields,cluj si audio bullys.
what's next?
ona ona.
si atat.fara n!


pana ma mai gandesc eu ce sa zic,vreau sa fac o mica mare reclama :
Art Airbrush aka Cicioc,un super talent al orasului si tarii ,care incet incet isi construieste numele si in strainatate.recomand suzukiul swift din galerie.
se intelege de ce :)

1 comments:

Sunaina spunea...

ca tuuu,mi-ai furat ideea :P da lasa ca pentru asa ceva nu ma pot supara. ona ona!