of moons,birds & souls (I)

Even a bird would want a taste of dirt from abyssal dark

ma intreb cata vreme are sa mai stea,paza sufletului meu.cate nopti are sa-si mai faca cuib in parul meu incalcit de noapte si somn.ma gandesc ca intr-o zi au sa-i creasca pene fine,peste pietrele negre,peste cadru-i de-argint,batut de vreme si de batranul timp.
cred ca poarta secrete si mituri antice,caci e batrana.poate poarta si  blesteme,poate ca un bijutier batran a construit-o intr-o odaie mica.poate-a fost odata un suflet ca al meu,ingrijorat si plin de teama,mereu in cautarea a ceva mai mult,decat toate limitele perceptiei,ofera.poate bijutierul a fost un savant nebun,si-a reusit sa curprinda-ntregul spirit intre pietre.poate-a fost pedeapsa pentru prea multa iubire si prea multa iubire purtata si inteleasa gresit.
ma intreb cata vreme are sa mai stea-n starea-i de imponderablitate,cate cafele are sa mai soarba cu mine,cate secrete are sa mai vada,cati oameni ii vor amira-n continuare forma si iluzia de zburatoare.cate secrete are sa-mi mai tina si-n cate locuri imi va fi unic insotitor.
daca ar fi sa plece,mi-ar placea sa-i vad aripile mari,intinzanu-se pana la cer.mi-ar placea sa-si fac-un cuib pe luna si,in cinstea tuturor zilelor si noptilor petrecute impreuna,sa ma cheme in vacante si momente de delir sufletesc,doar ca sa pot fi mai aproape de univers,de locul unde a inceput totul,inainte de bleste si mituri,de iubire si lumina.