uleiuri de noapte.

într-un capăt paralel de univers,în coordonate identice cu cele-n care tu îţi cauţi rolul existenţei şi eu,eu mă hrănesc cu fărâmituri de lume,într-un capăt paralel de univers,noaptea-ţi ung trupul cu uleiuri stoarse din fructe şi plante,furate din poveşti biblice,din grădini edenice,din lumi mitologice.
lumi paralele sau doar imaginare,desprinse din viitoruri sau trecuturi neîmplinite,rămase nascute,în minţile şi sufletele muribunde,printre toţi oamenii ce-şi pierd capul,în mereu alte şi alte circumstanţe,potrivit numite sociale.
dar eu ,eu îţi ung trupul,seară de seară,cu uleiuri.,după apus de soare,după răsărit de lună,între asternuturi vaporoase,crem,albe,plămânii.şi-ţi mai simt pielea cum capătă tremurul vieţii şi-ti aud răsuflarea,lină,încercând să facă faţa prezentului de care,uiţi aşa de-uşor.citesc mereu în ochii tăi,toată neînţelegerea pe care-o am faţă de bătrâul timp,când soarele se scaldă în marea albastră a cerului şi sudoarea-mi topeşte minţile.citesc în ochii tăi confuzia-mi pentru variabilele pământeşti,dar niciodată nu mă opresc să-i iau in braţe ,să-i linistesc.nu-mi pot explica de ce,de ce continui mereu să-ţi frământ trupul,cu mâinile-mi alunecoase - o fi  vreo formă de pedeapsă ,pe care egoul mi-e dator să ţi-o aplice,pentru toate nopţile acelea de ger cumplit,din mijloc de vară.
şi mă amuză teribil spasmele trunchiului tău,când degetele-mi alunecă pe coloana-ţi vertebrală.de parcă ai ghici c-aş vrea să-ţi despic spatele osos,să-mi fac bici din stâlpul trupului tău şi să-ti lovesc pielea cafenie apoi cu el.şi-mi mai place să văd că uiţi să clipeşti,conturând mai mereu,un zâmbet amar,cu buzele uscate,pe care nu ţi le-am atins din fragedă tinereţe.şi-mi mai place să smulg pielea de pe ele,să ţi le umezesc apoi cu vârful degetelor scăldate-n uleiuri fierbinţi,să ţi le-nmoi şi să-ţi calmez durerea,lăsându-ţi frica vie în glandele-ţi vocale întrerupte.
şi înainte de răsărit,îţi las mereu,trupul epuizat,desfăşurat pe patul moale cu aşternuturi crem,albe,plămânii.
şi-ţi pierzi apoi minţile,scărmânat de trupul meu nerăbător,în primele bătai ale luminii solare.