trai in comun.

nu stiu daca as putea locui cu cineva.
imi imaginez viata singura.trezirea candva tarziu sau devreme din motive 'legale',somnul putin,muzica data tare,meniul dupa cum vreau si cafeaua obligatorie.
pot sa zic ca am incercat un fel de trai cu madalina.nu pot sa zic ca nu mi-a placut.fiinta mi-e draga.mi-a fost drag sa merg dimineata la cafea,sa facem dupa-masa mancare,sa ne pierdem serile de weekend in delir.
dar totusi....
stand acum la o tigara(dupa care tanjeam din tot sufletul meu) am realizat ca singura fiinta cu care as putea convietui ar fi el.din motive evidente.ar fi exact modelul de viata si program pe care mi le-as impune si eu.aceasi muzica,acelasi zambet,cafeaua cu gust de placere.
n-am baut o cafea buna de mult.din...octombrie.de la el,de atunci cand eu am simtit acel "noi".
am intrat dimineata buna intr-un taxi sa ajung la scoala relativ devreme (mai bine nu ma duceam deloc..) si din greseala am zis adresa lui.una din ele.
ciudat cum trece timpul si flasurile apar tot mai des.

ae abia noiembrie.


mi-e dor de-un somn lung.de-o cafea buna,de-o convietuire adevarata

vreau sa plec undeva.
vrei...sa mergem?