calatorii in amintiri.

o sa tin minte ca toamna lui 2007 a fost toamna The Doors pentru sufletul meu.
odata ce se intampla,ramane mereu intiparita.
o sa tin minte pe la 35 de ani de margele colorate de pe mana.o sa tin minte ca le-am parfumat cu vocea lui Morrison si parfum de fum.
o sa tin minte serile vaporoase si reci si rarele vizite calde.
odata ce e intampla,doar un accident mi le va scoatedin cap...
desi....cateodata mi-ar placea o vizita la doctorul Mierzwiak (Eternal Sunshine Of The Spotless Mind Of The Spotless Mind) sa-mi stearga toata viata din minte.
Pentru ca de mica am fost un esec.Am crescut intr-un mediu atat de calduros,am fost ani buni o fiinta sleaba si am ajuns sa fiu o sufletista,cu strat exterior dur.
Dar asta e oalta poveste.
E oarecum dragut sa traiesti senzatii ca cea de azi.Te iei pe-un val,ichizi ochii si ajungi intr-o lume a amintirilor.daca as putea sa spun prin cate zile am trecut in ultimele cinci minut,as deveni scriitoare best seller.
Dar eu im doresc sa fiu o scriitoare mediocra cu un apartament mediu de oras mare de provincie,unde sa locuiesc cu al meu om(care sper sa fie mereu cel de-un...an...doamne un an!) ,unde sa fiu fericita si sa scriu noaptea la calculator viitoarea carte.Sa traim intens,sa mergem la partiuri,sa fumam,sa dormim pana cand e iar noapte,sa fim unul pana-n dimineta si sa bem la rasarit o cafea.
Sa n-am program,sa am o masina mica,sa-l pot urca in ea si sa mergem intr-o seara la mare,sa conduca el inapoi.
Sa stam acolo,o vreme,chiar de-i iarna.
Sa iubim trompeta ingerului.
M-am trezit.
Jim Morrison imi canta the end-ul.
Si eu stau neputincioasa aici....
gandind artistis si futuristic,o sa ramana toamna in amintiri.