999+1 thoughts.

pentru ca la un moment dat toate-au fost la fel si numai unul diferit.unul singur ce le-a nascut pe cele ce-au urmat,cel e a intins firele subtiri,ce le interconectau,deconectau de tot restul lumii.pentru a la un moment dat un singur gand imi umplea golul capului,acel gol primit dupa ultima mare dezamagire,acel gol ce umplut de-acel unic gand,cauza euforiiei temporare.si ea,euforia temporara e doar un nor de ceata ce-odata ridicat la cer ,lasa expusa rana sangeranda,ce-mi mparte capul in mii de bucatate,toate suprasaturate de migrene.

si-apoi a existat un singur gand,o samanta suficienta sa dezvolte un intreg ecosistem al tuturor  nevoilor,psihice,fizice.umane,date de mama natura,de tatal timp,de oricine-ar fi programat existenta noastra-n univers.toate cele ce-au urmat s-au reprodus cu viteza luminii,pana intr-un punct in care lumina nu mai era eficienta si,lasata-n urma,haosul s-a instalat oprind orice proces al crearii,recrearii.

muzica m-a trimis pe toate-acele meleaguri pe care sufletul mi-a vibrat altadat'.prin toamna colorata,in vara tarzie,in primaveri verzi din copilarie,am trecut ca sa ma intalnesc cu toate cele stari ce definesc binele suprem.
mscarile-n timp expus,priviri scurte urmate de imagini lungi cu gust de flash,mi-au inmuiat picioarele,transformandu-le-n gelatina.ezitare,delir,realitate.oameni ciudati,imbracati in dejavu,dezbracati de complexe,blocaje faciale.
si tot asa.pana la sfarsitul serii.


timpul va trece si-n toata urma lui voi incerca sa-mi explic de ce m-as bucura de-un lucru la care sufletu-mi viseaza de ani?ca sa infrunt depresia golului sau sa cad in placerea visului implinit.

The curiousness of your potential kiss


Has got my mind and body aching


Really hurt me baby, really cut me baby


How can you have a day without a night


You're the book that I have opened


And now I've got to know much more