random thoughts ( unknown serial numer)

incep la fel ca-n fiecare an,gandindu-ma la tot ce-a fost si tot ce putea sa fie,la felul in care-au trecut anii si la capacitatea de-a ma intoarce-n timp,fara puterea de-al modifica in vreun fel.ma gandesc mai mult decat in alte zile la tot ce-am risipit si tot ce-am invatat,ganduri si lucruri pe care-acum le apreciez pentru ca pot,pentru ca trebuie,pentru ca intreaga unitate functionala a mintii mele si-a sufletului meu,au infruntat prea multe furtuni si prea multe valuri de furie.pentru ca nu mai am energia din alti ani cum nu mai am nici varsta la care sa-mi plang amaraul,intr-o zi  in care calendarul n-ar trebui sa aiba atasat o inimioara langa.
mai mult,diferit si de fapt,opus fata de toti anii,nici n-ar trebui ca-n mintea mea,ganduri de singuratate sa-mi zboare-n delir.caci,dincolo de-apropiera si dragostea pe care familia-mi o ofera,exista undeva,la nici o ora distanta,siguranta sufleteasca de care am nevoie in intampinearea primaverii,de care am am nevoie pentru-a iesi cu zambetul pe buze din iarna,prima iarna ce m-a scutit de depresii.
la urma urmei,as putea spune ca sunt indragostita,caci ce altceva ar putea insemna constanta mea visare,zambetu-mi larg de pe buze si nevoia obsesiva de-a ignora fantoma iepurelui din mintea mea?
as putea spune ca sunt indragostita,dar refuz s-atribui vreun termen intregii situatii in care ma trezesc,zi de zi,de cateva saptamani bune.refuzul meu nu e un moft cum nu e nici dragul pe care-l port,intre minte si suflet,in spatiul acela gol de-altadat'.as putea spune multe,dar refuz sa-mi analizez starea,desi viitoarea-mi meseria s-ar impune.

refuz sa ma mai gandesc la sarbatori de dragoste,caci dragostea-ar trebui traita zilnic,impartasita sau in secret.
caci dragoste e peste tot,in aerul ce sufla cald si lin vara,in vantul rece al iernii ce reorganizeaza intreaga ordine-a fulgilor.dragoste exista in natura,prin paduri la la tarmuri de mare,acolo unde nisipul gadila talpile.
dragoste exista-n familie,in suflete in fiecare celula ou ce-are sa fie o viitoare fiinta.
dragoste exista zi de zi.neconditionat.

Random thoughts for Valentine's day..
Today is a holiday invented by greeting card companies to make people feel like crap.