copil cu vise.

You sure you want to be with meIve nothing to give
Wont lie and say this lovins best
Leave us in emotional peace
Take a walk, taste the rest
No, take a rest
sunt un copil zapacit.ce viseaza zepeline rosii care se izbesc deolalta.si un alt copil zapacit mi le aminteste in mesajul de ziua mea,ca sa stiu ca el stie.sunt o zapacita,geniala,care fumeaza ca u turc si bea cafea fara zahar.cu zahar doar cand el o prepara.
sunt o copila,care tocamai a spart o vaza si s-a taiat la deget.a fost ca si atunci cand iti tai venele si astepti sa curga curajul,doar ca a fost ceva spontan.
sunt un copil care ar mai vrea sa se joace cu papusile,dar politica si incalzirea globala au aruncat papusile intr-o cutie de lemn,veche.
ca si copil,nu m-am jucat niciodata.ba mai mult am inca etichete pe majoritatea papusilor.zburdam pe campii ,ca un miel,si beleam picioarele.si acum la inceputul vietii mele de femeie care simte mai mult decat dragoste de copil,imi doresc ca picioarele mele sa fie fara urme.dar sunt unica.unica pentru ca mi-e drag de un alt copil,captiv in corpul unui adult.
m-am bucurat ca un copil de toate cadourile primite.m-am bucurat in special de mesajul trimis la 00:02 de celalt copil.m-am bucurat de casca de lamai(pe care inca nu am rpimit-o ...) si de zepelinele rosii.
si m-am bucurat de cadoul atat de matur primit de la prietena cea mai draga.
si m-am bucurat de berile baut,de tigarile fumate,de vinul baut azi si berea cu gust de ananas.
si m-am bucurat azi noapte cand...

eu: bai...

eu: imi pare rau ca nu te-am cunoscut mai devrenme

el: well ..

el: avem timp sa recuperam
el: cat ne-o tine

de fapt...ma bucur de 7 luni ca l-am cunoscut.ca a venit.ca i-am sarutat buzele.ca ne vedem rar,dar rarul aduce tot...si sper...sa ne tot tina...

si sunt bucuoara ca e,ca sunt,ca e luna plina...de 1 mai...