cotidian.

n-am sa beau?!
vrei sa stii ceva?ma doare in cur de jobul acela.ma doare in cur ca am sa stau la vara in 16 pozitii la soare,band bere ieftina ,dar simtindu-ma bine,in loc sa-mi petrec vara servind la niste afaceristi,la niste familii cu puf sub cur,la copii rasfatati si obezi.
nu-mi trebuie 4 milioane pe luna sa pot zambi.nu-mi trebuie nici doua.
n-am sa fumez?!
cand tigarile se vor termina,pachetul mamei va fi binevoitor si saritor,la fel si-al tatei.
cand soarele si lenea verii se va impreti cu starea mea de spirit,va fi vai si-amar de cel care-mi va pune capat zambetului.
si ce daca acum,imi tarasc mainile si picioarele dupa mine,prin curtea scolii asteptand sa fac odata statistica absentelor,sa calculez medii,sa vin la scoala la 7 ca sa predau carti.
si ce daca profesoara de engleza mi-a dat un 1 pentru ca eu,nu mai invat engleza din cauza neglijentei ei?si ce daca una din profele de franceza e plictisitoare si enervanta si profesoara de latina arata a barbat? ce-i daca adorm la scoala si-n pauze fumez cate doua,trei tigari,doar ca sa simt,pentru cateva secunde ca-s departe de oars?
sincer?nu-mi pasa.sunt prea indiferenta sa (daca as fi barbat as putea zice bagpulist) imi mai pese cu adevarat.
ma intereseaza doar soarele si fulgerele sa le fotografiez.
ma intereseaza sa fie...el...bine.
sa fiu eu bine.
sa fie bine.
sa ne vedem.
sa plec.
departe.de cotidian.de troleul care pute si e incins.de alfaltul aburind in mijlocul ploii.
de chistoacele de tigari din scrumiera,pe care mi-e lene sa le arunc.