teoria pixurilor.

am avut pana de curand un creion.arata ca un pix.dar era totusi un creion.era destul de gros si verde inchis.partea pe care-mi stateau degetele era cauciucata.acu 2 ani avea si marca scrisa dar cu timpul s-a sters.numai eu si colega de banca stie cat de drag imi era creionul aceala(stia pentru ca atunci cand aveam impresia ca l-am pierdut,faceam crize-pur si simplu incepeam sa ma isterizez).in 2005 ,pe la inceputul verii,incepusem sa desenez,(din greseala cu acel creion) intr-o agenda.n-am mai lasat creionul din mana.in acel an l-am dus la mare.l-am lasat sa atinga apa si ploaia,pentru ca stiam ca in interiorul lui,in spatiul acela gol dintre locul unde se pune mina si locul unde se pune radiera,se pastrau toate amintirile.
cu el am scris scrisori intregi,versuri de la cantece pe care azi nu-mi permit sa le ascult.mi-am facut si panoul din camera(cel cu poze si muulte alte foi atarnate) cu ajutorul creionului.am scris dorintele pentru anul acesta..cand i s-a terminat radiera,am furat-o pe cea de la fratele lui geaman,care statea la fratele meu in dulap.
anul acesta in februarie(sau era martie?)i s-a stricat o chestiune dinauntru....ma rog...chestia aceea alba care tine mina sa nu pice,cand scrii.si din nou,am apelat la creionul fratelui meu.uitandu-ma la el am vazut cat de lipsit de viata e:nici zgariat,nici culoare dusa,nici nimic.pana si eticheta inca o are.dar eu cu ajutorul lui l-am reparat pe al meu.am numit toata operatia "schimb de organe".
pana acum doua saptamani,cand am observat ac lipseste.
nu l-am cautat inca cu adevarat sa fiu sigura ca nu mai e si parca ceva nici nu ma lasa sa o fac.ii duc dorul creionului...

madalina are obiceiul sa fure pixuri si creioane de la profesori sau din farmacii.eu am obiceiul sa fur pixuri cu pasta verde de la copii.madalina mi-a furat un pix cu pasta albastra de la o farmacie,..a fost acum o luna.a fost dragoste la prima scriere.mi-am redescoperit scrisul,mic si rotund.o nebunie.asa frumos scriam numai cu creionul.azi,cand s-a terminat pasta(era mai mult cerneala...),am realizat ca de fapt,la toate pixurile pasta conteaza.nu pot sa scriu nici macar cu un rotring(ceea ce luasem de la tata dimineata) pentru ca pasta lui nu se aplica uniform.ca eu sa pot scrie frumos,rotund si mic,trebuie sa am un pix cu o pasta care sa scrie uniform.
si pixul pe care-l aveam in fata ochilor mei nu scria uniform.
si madalina mi-a mai furat azi un pix.azi a fost de la profesorul de religie.in ultimele zile,observand fascinata ca se termina pasta in pixul furat,am facut glume "suzi,ma duc la farmacie sa-ti mai colectez un pix?" da,s-a intamplat sa ne ducem iar la farmacie si sa observam ca nu inlocuisera pixul asa ca am suspinat.
cum ziceam.azi a furat madalina un pix.tot in genul pixurilor cu cerneala.scrie destul de bine,a avut o singura scapara,dar cred ca era inca virgin.
maine-l primesc.azi am zis o replica homosexuala care mi-a garantat mie maine pixul.
noaptea asta avea nevoie de el pentru tema la romana.stiu ca nu o sa fie dragoste adevarat si pura ca si cu celalat,dar scriu aproape la fel de frumos.celalat era o zebra.

nu-mi plac pixurile care pocesc.cum e markerul cu varf de 0,5 mm din fata mea.scriu dumnezesc cu el pe suprafete lucioase(pana la urma asta e si scopul).si pe mapa mea verde.da da! dar pe hartie,pocesc imprejurul literei.mici mici fire se extind si-mi explodeaza ochii in cap.

ah da.penarul mi-e plin de pixuri.vreo 15 sunt verzi.scriu doar vreo3 din ele.alte 10 sunt albastre si negre,si nu sciu.nici unul.

de ce nu-mi cumpar pixuri?niciodata nu cumpar un pix(chiar si cerneala) care sa scrie cum vreau.cele primite/furate sunt adevarata ema viata.de ce nu-mi cumpar stilou?pentru ca nu mai pot.am amintiri urate.

as vrea sa-mi gasesc creionul...




am probleme.serioase.
P.S -19:05 mi-am cumparat un pix.