spre spitalul de nebuni?


am ajuns la concluzia,acum la finele anului scolar,ca de fapt,clasa mea e un salon de persoane scapate de la nebuni.ntradevari,sighetul e aproape,cavnicul si mai aproape.dar ceva s-a intamplat.


si ma amuza.odata m-am pierdut in sala de sport,printr-e atatea tipete si fiinte buiace.atunci m-am pus in mijlocul salii si m-am leganat ca un copil tampit.

acum,caldura si stresul unei posibile corigente ,afecteaza pe toate cele 27 de exemplare.maria tipa la ioana,ioana la maria.madalina si cu ana vorbesc despre jobul lor,iar eu desenez nava spatiala a lui Zaphod.

am avut o singura teama pana azi.sa nu raman corigenta la matematica.si mamuca draga,nu mai am cum sa raman.mi-am scos azi 9-le.am invatat pentru lucrarea aceea.intr-o ora de religie,cand i-am urlat in criza de nervi profului,ca de la anu' in catalog o sa scrie ATEU in dreptul numelui meu.si totusi unul din zeii de sus m-a iubit.

de altfel,pe alt plan,mara a fost dezamagita ca matei s-a culcat cu lexa.i-am stricat toata ziua mariei.il placea pe matei.sau...il mai place?ioana nu mai e cu mimi.pacat de poezia pe care i-am compus-0

"tu esti un cal,
eu sunt o iapa.
tu esti virgin,
eu sunt versata"
Catarul virgin.


vineri e ziua puradelului.si fiecare avem in noi cate-un copil,fie ca fumam,ne futem,bem saupur si simplu alergam dupa fluturi,pe campii.

am stabilit(adica am impus eu regula) sa cumparam baloane,multe si colorate.noi fetele sa ne facem codite,iar baietii sa poate bascute.tot sa avem acadele colorate.oh,si vineri se bea numai sampanie Robbie Bubble.cred ca o sa iasa ceva poze..

vreau sa mai spun,ca tata nebunia pe care-o traiesc opt ore pe zi,apoi patru cu ai mei acasa,mi-a adusa aminte de copilarie si de desenele cu Secret Squirrel.mi-e dor de desenele faine,netraduse,cu aspect de desene.cred ca de aia ma si uit atatea ore pe zi la The Simpsons.

mna in fine.baia sprie ae aproape.ma poate duce fratemiu in fiecare zi la nebuni,cada e sa clachez.dar nu mai clachez.nebunia a devenit ca un strat adipos.merge greu si se instaleaza repede.dar e de atat de multa vreme in corpul meu,incat nu o mai simt.acum?rareori,ca in videoclipul "in focuri",ma trezesc urland "futu-ti mortii matii" "sau fu-ta-te cristos",sau "suge-ti-ai p00la"..dar sincer.?poate fi tourette.
si in tot timpul asta,gasesc timp sa ma gandesc la o anumita gaina.
odata la 2 minute :)