ochelari de soare sub cer de luna.

"ui lav da bozgorian comiuniti out hir"

bai.vreau sa incep cu "bai",pentru ca doua zile nu conta cine era in fata mea,era un bai.
bai dupa 4 ore de stat si baut,si dohanit m-am trezit,nu mai stiu cum pe acoperisul casei,strigand la cei de jos ca eu sunt o regina,Hathor,de fapt zeita ,iar in fata mea sa se inchine toti cei aflati joc.bine ca lumea de jos era prea,prea departe sa ma auda,asa ca dupa ce mi-au trecut cele 10 minute de tipat ca sunt regina tuturor,m-am trezit pe tarasa,afara uitandu-ma la un paianjen,care-si tesea panza.
in fine,a urmat iar o perioada in care faceam traseul "back yard-partey room" in mod constant si repetitiv.
dimineata la 5 a fost deja liniste si eu aratam ca un cur.
schimbam cele doua posturi ,intr-una,in speranta unei decizii.
la 6,s-a trezit gazda ca trebuie sa trezeasca lumea troznita,cu cafea si tuica.
binenteles ca doar vreo doua persoane s-au trezit.eu eram una din cele doua.m-am uitat prin curte,locul meu ramase la fel.cu paharul si sticla de vin langa ghiveciul cu cactus,si cu pachetul de camel light,pe care l-am gasit in geanta.(ramase de la Ana,mare bucurie imi facuse).
la soare,am adormit invelista cu o patura groasa pe mine,o ora mai tarziu,pana inspre 10,dupa care am stat la plaja.da m-am bronzat.si sunt incredibil de atragatoare(...*pause* NOT).

stima si respect.god speed.peace out.power to da people.
yatta yatta yatta.