echilbrul si ezechilibrul.

mi-a luat chipul in palm si l-a sarutat,moment in care m-am gandit ca ar fi intaia oara ,spontana-n viata mea in care acest lucru e posibil si char de indeplinit.
s-apoi au trecut ore.ore-n care am fost pe rand,obosita,dezentuziasmata,analitiica si-ntr-un final glorios,geloasa.
geloasa si posesiva caci altfel nu stiu sa fiu.in plin procesul de refulare a prezentului,de alterare a constientei,am ales sa vorbesc si de iepure,ca o scuza a actiunilor pe care prezentul meu le impunea.cred ca pana la urma,avea dreptate...sunt o obsedata,o persoana obsedata de control.insa,spre spre norocul meu...ah,dar uita de norocul meu,caci intocmai comportamentul meu are sa faca norocul pierit.
ne-am evitat,cateva minute,sutimi de scunde-nmultite la infit.lumea radea-n jurul meu,iar eu incercand sa raman ferma pe poztie,am alunecat.contactul cu pamantul si ideea si lumea vazuta de jos.si-apoi am fugit pe scari,prin labrinturi delirante.l-am vazut si sarutat,caci in toata posesivitatea,paranoia si depresia mea,traiesc o poveste.nu e inca e dragoste,dar e e drag,de dor subtil,de luna aproape de pamant,cu reflexii-n suflet si-actiuni.