si mai cred ca..

Cred ca ce scrie-n cartea de pe noptiera, e adevarat pana la urma.Cred ca atunci cand visele se schimba si imaginea persoanei iubite isi pierde semnificatia,isi schimba forma si continutul.Si mai cred ca le-a..ca ne-a iubit.Pe toate.Cred ca pentru fiecare dintre noi a sadit,in parte,cate-o samanta de iubire,samanta pe care nu a stiut cu adevarat sa o ingrijeasca.Poate ca toate iubirile lui au fost ca si semintele mele de flori,pe care le pun la incoltit cu atata drag,dar de care,pe rand,uit,imi pierd interesul si le las sa moara,se se usuce,sa stea la intuneric.Daca ar avea suflete,poate ca as fi sortita infernului,nu ca nu as fi deja.
Dar cred,chiar cred ca ne-a iubit pe toate,in felul lui bolnav de a iubi orice alta fiinta umana inafara de cea a lui.Ca a dezvoltat fixatii psihologice puternice,atasamente spirituale sau simple obsesii sexuale,ne-a iubit pe toate,intr-un mod bolnav,sinistru,inuman.Si-a pierdut interesul pe drum,poate mereu in clipa in care-a hotarat c-am devenit cu toate fie prea diferite lui,fie imaginea din oglinda-i feminina.Un echilibru perfect nu a existat niciodata mai mult de o secunda si cand secunda si-a gasit moarta,degradarea interesului lui s-a nascut.
Pe rand,ne-am vazut fiecare de viata noastra.Eu,ele.El.Cu totii am hotarat ca ce e mult strica adesea.Cred ca si eu m-am trezit la viata,chiar daca putin prea tarziu.Putin prea tarziu pentru ca sufletu-mi sa opereze la capacitati normale si imediat dupa ce mintea mea a luat-o razna de cateva ori.Momentan sunt fericita,dar nu mi-e greu sa ma intreb cat are sa ma tina intrega-mi fericire.Ma plangeam ca nu pot sa trec peste si intradevar,nu era degeaba plansul meu,caci inca mai sunt nopti in care-mi doresc..mi-l doresc.Sunt dimineti in care mi-ar placea sa ne bem cafeaua impreuna si sa impartim o ultima tigara.Dar astea sunt vise si visele se schimba,visele s-au schimbat,chiar de imaginea din spatele retinei ramane intacta.
Si cand visele s-au schimbat,intreaga lume s-a schimbat odata cu ele.
Ma gandesc ca toate l-am iubit,ca toate-l iubim,cu un sfert de inima,dar cred ca toate-am reusit intr-un final,sa ne vedem mai departe de viata.Sa ne trezim dimineata fericite alaturi de alte trupuri,sa ne lasam muscate buzele de alte perechi de dinti,sa ne fie sarutate fruntile cu drag si dor..