23:52


How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have we found? The same old fears.
Wish you were here.


n-am destule cuvinte sa spun ce simt acum.un poet ,cel mai probabil,ar reusi sa scrie cele mai frumoase versuri,daca ar intra,ca o fantoma in sufletul meu si ar afla,cata emotie,cat drag si dor s-a declansat in momentul in care,in intunericul caamerei,printre fumul des al tigarilor stinse si aprinse ,s-a vazut o lumina,cu un mesaj ,pe care nu ma asteptam sa-l primesc ,pentru ca ma asteptam sa-l trimit eu prima : wish you were here.
in zilele care au trecut,de cand a plecat sa-si sature pofta de mare,de sare de nisip auriu,mi-am tot repetat :maine am sa-i trimit mesaj si am sa-i zic : mi-e dor de tine.
timpul si spatiul,el care e identifiat in persoana mea,mi-a furat gandul si l-a transpus in ceea ce doream,visam (la propiu,am visat zilele acestea) sa aud,sa vad...
dorul lui pentru mine,sau macar dorinta de a-mi transmite mie fericire,sau macar liniste.

si acum sunt,fericita,linistita,emotionata,cu lacrimi in ochi.numai pt.ca am primit patru litere :wywh.