piele invinetita,

nu vad cum deviatiile mele comportamentale ar putea fi rezolvate prin autosugestie.de fapt toate lucrurile puse pe auto,ies prost.asta desigur in ceea ce ma priveste.singurul lucru bun pus pe auto,a fost carbonizarea unei parti din tastatura mea.si nici macar nu a fost pus pe auto momentul.a izbucnit din senin si la cat de rau si adormita ma simteam,luam foc cu totul.
spaima m-a salvat.o spaima de moment,dupa care a urmat un moment de perfecta luciditate.
nu tin minte ultima oara cand am fost asa lucida.in ultimele zile nu am fost lucida deloc.desi...desi sunt curata.

in toata confuzia mea,relatia mea cu timpul e cea mai ciudata.mi-e imposibil sa-mi explic logic, cum anuminte momente trec,cum anuminte sentimente se schimba de la o zi la alta,dar cum totusi exista cateva care raman bine intiparite in mintea mea,in sufletul meu.
nu mai reusesc sa fac fata orelor.timpul se scurge total iregular.cateodata sta pe loc dar de cele mai multe ori prinde viteze uimitoare.
si atunci stau,ca intr-un film, si ma gandesc,eu cu ce-am gresit?de ce eu,ca fiinta a acestei planete,trebuie sa indur atatea.
si-mi raspund,banal si crud:"atatea" sunt niste "nimicuri",si tocmai "nimicurile" ma afecteaza.

am mai citit o carte,am mai facut cateva poze.snt multumita de latura mea pseudo culturalo-socialo-artistica.nu sunt multumita de latura cea mai importanta a spiritualitatii mele.
dar ma conformez(NOT),desi ma doare al naibii de tare.


ah da,vroiam de fap sa zic ca urasc doua chestii.
una e dulapul meu.e mic si enervant.
a doua e patul,care are o muchie mai ascutita decat o lama,in care a tai zilnic.
da am o portiune pe piciorul drept,care e invinetita de doua saptamani.sangele a puscat de mult,si cand pare sa se vindece curge din nou.
ar mai fi o chestie care a enerveaza.notata cu 3.tigarile.nu gasesc decat light peste tot.
si de asemenea tot de tigari tine si bula de fum care-mi ramne in gat,asa,mai recent.





P.S imaginea era in acel local intr-o seara..cine stie cine mai duce dorul altcuiva.

1 comments:

Anonim spunea...

dap. cu timpul inca nimeni prieten nu s-a facut. si parca al meu trece cam futil.