buna seara,2008

agitatie,muzica,persoane dragi,cu ganduri proprii,cu neliniste sufleteasca.
spre miezul noptii confuzie generala,ceasuri care mergeau inainte,mergeau inapoi sau bateau pasul pe loc ..irregular time flow...


90 de secunde.
88 de secunde.
in sufletul meu se nastea cu fiecare secunda o fiinta moarta de mult.


50 de secunde.
in sufletul meu confuzia genera stari emotionale,inchise inauntru de tusul negru al pleoapelor mele.


40 de secunde.
mi-am promis sa nu plang.
in imprejurul meu,persoane fericite,aparent fericite,nefericite.

10 secunde.
mi-am luat paharul in mana.
0 secunda.
am tipat.desi nu am vrut.un "uuuu"tras de coada,in virtutea intrarii in 2008.

miez de noapte.buna dimineata 2008,
sperante vechi dar proaspate.
un fum,poate doua, fie trei.nici un gand pentru noul an.doar planuri concrete.
planuri,elaborate de mult.niciun vis care sa nu fie indeplinit.nicio schimbare radicala.
schimbarile mele ,au ajuns la maxim.
schimbarile mele sunt prezente.batute-n cuie pe corp.

doua ore,dupa miezul noptii,
prieteni vechi,prieteni noi ,uari de bine,urari in general.
mai multe pahare pline mult mai multe goale.
casa scarii.
":)" mi-a fost destul.


dimineata la 6,
in taxi,m-am gandit unde sunt.in ce moment al vietii mele?
mi-am raspuns de mult la intrebare,cu ganduri tragice.
la 6 dimineata,pe 1 ianurie mi-am reraspuns la intrebari : sunt intr-un taxi.ma indrept spre casa de la un revelion organizat pe ultima suta de metrii,unde au fost oameni extraordinari.
m-am simtit bine,desi binele a fost circumstantial,datorita oamenilor.
datorita omului,a fost revelion trist.fara cineva sa strang in bate la miez de noapte.mi-am strans pantecul.


sampanie,vodka si psihedelice.
trebuie sa fiu o persoana rationala.
nu ,nu pentru noul an.
asa,in genral.trebuei sa fiu,altfel n-as fi fost la miez de noapte.