prea de dimineata.


tulburarea afectiv bipolara,se manifesta de obicei pe episoade.ieri am trait ceea ce se numeste,un episod de tip maniacal.desi maniacal mi se pare mult prea exagerat,faptele si sentimentele mele interioare au fost justificate de starea mea.

vreau sa spun , in serile normale si linistite,somnul meu dureaza 5 ore.in serile cu episoade maniacale, insomnii iar in serile cu tulburari depresive insomniile devin cate 15-20 de ore de somn.

dupa cate-o perioada de insomnie,viata mea se schimba significant in bine.imi prind increderea in mine de-o mana,zburd cu ea si cu prieteni,reusesc sa fiu o persoana exagerat de bine dispusa,rad pana cand dau impresia ca plang,vorbesc mult,incotrolabil,nu retin ce vorbes si-n cele din urma episodul ,se-ncheie printr-o atacare verbala si fizica asupra celor din jurul meu.de obicei,aceste atacari au loc asupra familiei,inspecial a mamei.imi pare rau.undeva in sinea mea,nimic nu are legatura cu nimeni si invers.sentimentele de vina,sunt imediat urmatoare si apasatoare.

cand de la a citi doua carti pe noapte,trec la a-mi pierde pofta de citit,realizez ca urmeaza o perioada depresiva,am avut in ultimele 6 luni,vre-o doua astfel de perioade.imi pastrez durerea doar pentru mine.imi pierd glasul,imi pierd dorinta si nu in ultimul rand viziunea artistica.

brusc pozele mele nu au sens,nu au glas.

azi am dormit pana la 16:40. de ce? oboseala fizica? nu stiu.azi noapte,am atipit si m-am trezit dupa vre-o ora,cu cercul acela de la Windows Media Player invartindu-se si schimbandu-si culorile.Cocorosie,ma speriau ingrozitor[desi ,prin absurd era chiar noah's ark] si eu aveam un atac de panica ingrozitor.Am avut.Aseara,am avut al doilea atatc de panica,din ultimele 6 luni.
Motivul somnului meu?Atacul de panica.

Si acum,ma doare capul ingrozitor,ma doare cand imi mai aprind o tigara,cand mai iau o aspirina.Pe lista mea ,azi:cartile la biblioteca.Carti de citit ,trebuie sa invat.In fine.mai multe.Mi-e scarba de toate, si desi i-am zis Madalinei ca trec pe la ea,dintr-o data cheful meu de a mai iesi din casa a trecut.

Astept perioada de liniste.