um bom encontro é de dois..

É só isso
Não tem mais jeito
Acabou, boa sorte

Não tenho o que dizer
São só palavras
E o que eu sinto
Não mudará

Tudo o que quer me dar
É demais
É pesado
Não há paz

Tudo o que quer de mim
Irreais
Expectativas
Desleais


e trecut de sambata noapte.e chiar duminica.aproape de jumatate.
mi-am analizat planurile de viitor.mi-am dat seama ca sunt ireale dar oarecum astept sa se indeplineasca.
the treatment's going well,I'm getting fat.Well not just because of that .
am baut o asa-zisa-ceasca de cafea cu tequilla.mi-am amintit de metrul acela de tequila,din acea seara.
those fucking pills..they're not letting me feeling the truth
dimineata a fost soare.soare cald,de primavara devreme.pe drum,caldura lui se filtra prin parbriz.la radio Vanessa da Mato - Bon Sorte si fara intentie sufleteasca (intelegand perfect versurile) mi-au dat cateva lacrimi.
acasa liiceanu.usa interzisa,jurnalul perfect al sufletului meu.
ce-o fi o fi.
being bipolar is like rain in a sunny day
umbre peste tot.
n-am voie alcool peste ce iau..
am o singura dorinta:
Quero que se cure
Dessa pessoa

cred ca e doar o boala.care sper sa se vindece.

mi-e greu.