sesiuni,


religia ne invata sa credem.credinta tine de incredere.increderea o gasim in oameni.
in oameni nu mai cred,mi-am pierdut increderea in zei.pentru ca religia de pe piata de comerciala se vinde la colt de strada (vezi Calugarita din fata de la Universal Maramuses,Baia Mare).
mama m-ar dezmosteni daca as veni acasa,in august,convertita la musulmanism.
musulmanismul a fost o viziune al lui Mohamed,iar acesta era obsedat de femei.Hashishul si probabil Opiumul adus din Asia,i-au provocat sesiunile epice.
mie-mi plac valurile si traditia araba.mai comerciala deca atat nu pot fi,dar mi-as vinde sufletul sa ajung in maroc."mi-as vinde" e total gresit,"il vand lunar" e absolut corect.
lunar cardul isi schimba valoarea si se umple cu un salar de nimic.pe care-l muncesc.pentru care fac crize de nervi,pentru care-mi pierd ore din viata,aiurea.
nu cred in valoarea economica a lumii,dar totusi sunt dependenta de ea.
nu cred ca nu putem opri incalzirea globala,dar sunt dependenta de tehnologie.
cred totusi ca tehnologia va deveni biologica.
nu cred ca fizic sunt obosita,dar vad sesiunile mele de somn acut,ca pe-o convalescenta.in propria mea camera ma simt internata intr-un centru de recuperare.
azi am vazut soarele si dealurile acoperite de zapada.mi-as fi luat camera si trepiedul si as fi iesit sa fac poze.
poze pentru...
pentru nimic.
sunt total descurajata de orice fac,pentru ca tot ce fac mi se pare fara sens.
as pleca.
as da timpul inapoi,ca sa-mi regasesc zeii si credinta.
ca sa nu mai vad oameni la colt de strada cersind.
ca sa nu mai dorm.
ca sa nu-mi mai suprim dorul si toate sentimentele.
ca sa nu mai fac crize.
ca sa nu mai cad in depresii.
ca sa pot fi o persoana.
ca sa fiu persoana ar trebui sa trec pe lithiu.

ma rog.
ma rog ca orice a fost vreodata frumos in viata mea sa mai fie.
ma rog in van,pentru ca vanul tine de timp.
si cand timpul sta pe loc si este tras cu viteza luminii din fata,nu mai pot decat sa astept.
gaseam motive pentru starea mea psihica.
gasesc amintiri pentru starea mea psihica.
voi gasi orice si suprima totul.


explozia va fi majora.
curand.