vineri e o zi monotona.

nu stiu cum de am reusit ieri dimineata,pe la 6 sa-mi fac o cafea buna.
am stat indoita in pat ,sorbind pana si parfumul ei.uitasem ca prin octombrie am invatat sa-mi fac cafea buna.

o ora jumate mai tarziu dupa ce mi-am trasat dungile negre la ochi,in vesnicul stil "mare si egiptean" am iesit din casa si am dat start unei noi curse.in fiecare dimineata,pe pe la 7 jumate taxiurile de la gara se evapora.si cand apare vre-unul,cuntem vreo 7 persoane care sarim pe el.
de regula eu sunt prima care pune mana pe portiera.

ieri am prins un sofer cu care am avut cea mai interesanta discutie.mi se intampla des,asadar l-am trecut pe acest domn pe locul 1.subiectul -incalzirea globala- a degenerat in campania electorala a americanilor,in viitorul planetei si apoi s-a terminat in gaurile negre la ani lumina de pamant,care insa ne ameninta.
soferul a zambit,eu am zambit.a fost incantat ca "a gasit o tanara care stie sa vorbeasca si despre altceva decat pula si haine".

la prima ora m-am plictisit si-am desenat ochi,(pe care trebuie sa-i perfectionez,impreuna cu toata tehnica portretului meu,intr-un an) pana cand am intrat cu Trifoi intr-o discutie aprinse despre cum am eu cap si cum ar trebui sa-l umplu cu limbajul HTML.Am avut castig de cauza,fratemiu mi-a "sugerat" acu vreo 3 ani sa-l invat.
L-am invatat.

My personality has a slight tendency towards "know-it-al-ism"(adica le stiu pe toate).

Ieri vroiam sa caut studiouri foto care sa developeze ieftin.
Vreau sa spun,renunt definitiv la fotografia "artistica" pe digital.Cel putin pana o sa am bani de un SLR digital. deci DSLR.
Deocamdata,SLR-ul meu,minunatul Canon 3000n.Eu un mic mare monstrulet pe care-l iubesc.
Il cheama "Deus Ex Machina 2"(in onoare obsesiei mele pentru The Matrix)-Deus Ex Machina 1 e calculatorul personal-
Am citit o gramada de critici proaste referitoare la el.Ca materialul din care ar fi facut e prost,ca lentilele sunt slabe,etc.Mari critici pe nimic.Sunt mltumita.Multumita pentru ca setarile sunt superbe,focalizarea e un mare vis de-al meu(semi mecanica),macrourile sunt geniale.
Veau sa spun,am stricat un film,intr-o zi,pe tot felul de macrouri,focalizari dubioase,portrete.
Si am doilea,jumatate l-am "nenorocit" pe portrete.Am stresat-o si pe Adina,hihihi...
Astept rezultatul final.
In doua luni imi fac din baie studio foto
Bine poate in trei.

Si in final,ziua de vineri,s-a incheiat la 14 ore de la cafeaua extraordinara,de la o simpla atipeala in fata tv-ului.

E sambata dimineata,ma pregatesc pentru o zi mai lunga.
Si mai ciudata.

1 comments:

Anonim spunea...

deci stii ce? stii HTML? nu-i drept. nu ai o carte despre html sa-mi dai si mie ca sa invat?ca trifoi asta ne seaca pe zi ce trece cu paginile lui tampite si nu inteleg nimica.

daniela