somn in excess.


ar putea o fi o manifestare a ....

o manifestare pasiva a ..a....

ma rog.nu stiu nici eu exact.dar dorm.inchid ochii pentru cateva minute si mi se duce toata imaginea realitatii.somnul meu nu e un lucru foarte dulce,nu ma relaxeaza,nu ma odihneste.pur si simplu adorm si ma trezesc foarte obosita.si oboseala ma intinde la alteore de somn.
fara explicatie,azi,in plina sesiune energetica,mi s-a facut somn si am picat in 2 ore pline de amnezie.nu stiu ce-am visat,nu stiu cat am dormit.timpul mi s-a parut nul si la ora la care m-am trezit aveam impresia ca abia atipisem.
a fost 6.mama si tata ma sunasera de vreo 40 de ori si batusera la usa prea mult.
intr-un final,mama a crezut ,disperata ca mi-am luat zilele.tata era aparent calm,dar mi-a zis ca nu mai avea mult si spargea usa.cica a iesit si vecina de la 3 pe scara sa vada ce-i cu zgomotul.
intr-un final,m-a mai sunat mama odata.i-am raspuns cu o voce confuza,difuza,absurda.
fericita ca sunt bine dar prea nervoasa sa ma intrebe ce-i cu mine, mi-a trantit cateva cuvinde "de lauda".eu foarte socata am mai dormit doua ore.
aveam de gand sa fac curat in camera.dar cum am adormit,am pierdut partea aceea.imi amintesc acum,ca pe la 8 am aspirat.amintirea asta desi recenta,e foarte vaga,nimic mai mult.am dormit de la 9 pana acum.
acum mi-e iar somn.





Mehmet Turgut has copyright on the picture.