un fel de arhiva personala.


This is Radio Nowhere
Is there anybody alive out there?



mi-am luat gandul de la plecarea in maroc,cel putin pentru vara asta.cu cat castig,ar trebui sa lucrez vreo 10 ani ca sa pot sta si calatori prin tara aeea minunata,o luna.(iar ca sa pot pleca macar o saptamana,ar trebui sa-mi calc pe mandrie si sa imprumut de la tata.mi-am calcat ieri,cand mi-a cumparat sistemul audio 5.1,eu fiindu-i datoare lui pana la salar)

mi-am intors toate gandurile spre ce trebuie sa fac:

>sa scap de povara de pe capul lui;
>sa-mi organizez planurile imprastiate in prezent in mii de sectiuni si subsectiuni;
>sa-mi gasesc un profesor de desen;
>sa citesc mai mult;
>sa incetez medicamentatia;
>sa incep alta;
>sa slabesc;
>sa zambesc,in principiu.


am gasit azi un plic cu poze de azi vara.tot ce-a fost mai reusit am printat ,prin august.
m-am uitat la poze cu noi,la zambete,la soare,la tavanul cu stele.
le-am lasat in acel plic.am scos numai una,un macro la ochiul lui drept.se vede reflexia camerei,din acea zi de iulie.
am zambit.
am inghitit in sec tot ce simteam.
tot la 2 conversatii ne certam.nu exista nici macar prietenie.el si-a pierdut parca din senin tot ce simtea pentru mine,si eu am amplificat tot.incapatanarea mea si nervii lui strica si ultima urma de prieteni intre noi.

(nu e suz vorbind,e alexandra sub medicamentatie)

arhiva personala?
pozele,amintirile,catecele,doamne!...desenul in flash cu cei doi catei care zic "thank" you pana la infinit.
nu stiu ce vreau.
sa fiu copil iar- nu.
sa treaca repede timpul- nu.
sa stea pe loc- nu.

nici eu nu stiu e vreau.
vreau iar 2007.
ma rog o parte din el.
imi iau gandul,pentru ca nu-mi mai fac rau doar mie,ci si lui.
il nenorocesc cu tot ce fac.cu tot ce mai simt.cu tot.


maine-mi developez pozele.in mod ironic,fotografia pe film si fericirea adinei sunt prioritatile mele in prezent(azi...maine...)


curent track : Bruce Sprinsteen- Radio Nowhere.
poza : propietate personala.

P.S-i did not take anything last night.

1 comments:

Sunaina spunea...

auzi tu...fericirea mea e o prioritate...macar pentru tine.ca eu de ieri zici ca vreau sa ii dau cu piciorul...si e grav ca razvan s-a prins ca sunt sad...iar pe cici il terorizez cu msg pe mess(desi cred ca mi-a dat ignore).l-am sunat azi,normal ca nu a raspuns.i-am dat msg si i-am zis ca am avansat daca mi-a rsp la mesaj de valentines,dar oare suntem la etapa in care poate iesi cu mine la o cafea? nah bene,iar nu a raspuns. m-am hotarat sa imi adun puteri sa-l uit si sa nu-l mai deranjez.oricum nu as putea sa-l las pe razvan pt el,l-as distruge...si nu m-ar ajuta cu nimic...numai daca nu s-a schimbat cici total...