fabricam dezastre.


in trupuri diferite,cantam odate simfonii ale placerii.
cream ceva nou,cream dragoste.
cream mai mult decat dragoste,cream intimitate.


azi am retrait,pe o straduta slab luminata,amintirea unei ere ,demult apuse.
dupa aproximativ trei ore de privit viata...
in randul 18,pe primul scaun,frumos tapitat cu catifea rosie,am stat nemiscata.
putea fi randul 6,unde pe la mijlocul actului,actorul devenea parte din public.putem fi persoana de langa lumina.dar nu am fost.
mi-am amintit!am fost si eu odata actrita in rolul principal al vietii mele,dar l-am pierdut cand mi-am uitat replicile.pardon!nici macar nu am citit scenariul,cum sa mai afirm ca am uitat replicile?

acasa,din nou acasa,privesc cartierul adormit de la balcon,imi aprind o tigara,pe care uit sa o fumez,si ascult un cantec ce-mi aminteste de sufletul meu de artista,pierduta in societatea rapida,in care timpul se scurge tot mai repede,in salar si-n cutii rosii de ciocolata.
am fabricat dezastre in ultimul timp,m-am jucat mult,mult prea mult cu destinul meu,am fugit de el,dar acum ,azi,de putin timp,am aflat ca pot sa iau in plin,sa-l recuceresc,sa uit c-am gresit,sa ma intorc la ce am fost,dar cu mintea de acum,coapta,rupta de sperante si vise,dar lipita de realitatea frumos decorata.

cand cortina la piesa mea de teatru se va lasa si toti spectatorii mei vor pleca incantati din sala,voi stii ca s-a meritat sa semnez pactul.

theme song : Travis - Love will come through.