worst episode ever.

sunt sigura ca au fost si episoade mai rele.dar la fel de sigura sunt ca astazi a fost unul foarte rau.
in primul rand n-am dormit azi noapte si daca am dormit,a fost cu ochii deschisi.
m-am trezit nervoasa,cu durere de dinti incredibila,cu nevoie de a fugi undeva departe.
am avut 800 de mii dimineata la mine,mi-as fi putut lua un bilet catre oricare alt loc decat centrul orasului.
vreau sa spun,sunt in mijlocul unei crize de nervi,sau cum o numeste americanu' "breakdown".
pe langa faptul ca sunt epuizata fizic(unghiile mi se rup,degete sunt pline de taieturi de carton si picioarele ma dor de la vremea rece si schimbatoare) din psihicul meu se desprind zilnic bucati uriase ,care par a nu se mai intoarce.
singura mea grija e jobul,de care sunt dependenta.rectific,sunt dependenta de cacatul de salar pe care nu-l primesc la timp si care nu-mi satusface nevoiele.mi-e frica sa nu gresesc,mi-e scarba si sila sa vorbesc cu seful meu si printre singurele motive pentru care mai stau la firma se gaseste fratemeu.toata firma e un fel de imperiu "cosa nostra" unde toata lumea are cate-o legatura de sange.greseala mea a fost sa-l las pe fratemiu sa ma ajute sa nu fiu "executata" saptamana trecuta(cand as fi fost executata din vina unui email,neprimit la timp).
am ajuns azi acasa la 9 jumate,cu 20 de mii in buzunar.
in mijlocul camerei mele, am inceput sa plang si cand mi-am vazut reflexia in oglinda,am zis "uite-l pe joker".
in bag PooL4.
vreau sa ma arunc de pe-un bloc,cat mai curand.