o alta zi.

dimineata,am iesit cu 10 minute inainte de 8 fix de-acasa.imi venea sa plang,afara ningea puternic..mi-era frig.
am stat dupa autobus vreo 20 de minute,pe-o melodie pusa pe repeat,pe-un vant puternic,intr-o statia de autobus plina de batrani.am vrut sa iau un taxi,dar mai aveam 20 de mii.in autobus,am atipit pe ultimul scaun din spatele autobusului.m-am trezit la al 3-lea semafor din centru.speram ca macar in centru sa nu ninga.
in capul meu,melodia isi schimbase versurile.pe buzele mele se citea "global warming,global warning".
la 14,mi-am scos cheile,m-am uitat la busola (de la armata romana) si am analizat.
la nord,cerul era negru.fulgera si tuna.la sud era soare.la est ploua.inspre vest ningea.toate pe o raza de aproximativ 3 km.
pe cer,norii se scurgeau,si din cand in cand,vantul puternic facea cate-o fereastra,ca sa nu-mi pierd imaginea cerului albastru.
azi am semnat si petetia pentru oprirea taierii copacilor in oras.

spre seara mi-am revenit.mi-e somn,dar senzatia ciudata de rau general,se pare ca a trecut.poate e doar linistea dinaintea furtunii.sau cea de dupa.
am avut jumate de ora pentru mine.mi-am facut unghiile.:) ma simt bine.
maine-mi iau o carte de la biblioteca.maine sunt libera.
azi am luat bilete la teatru.cred ca in weekend aceasta imi va fi singura iesire.
vreau sa dorm si sa citesc.oricat de tocilar suna,vreau sa ma duc pe alte lumi,scrise si citite deja.
azi am ajuns acasa cu 200 de mii.