inca ne ucide gandul II.

la apus de soare,chiar inainte sa dea stelele pe cer,ma intreb de cand diverse lucruri dragi au devenit simple obiecte de decor,intr-o camera care pare mare si plina,dar e mica si goala,de sentiment.
cateodata,dupa apusul soarelui,imi imping patul in mijlocul camerei si masa o lipesc de usa.
noaptea mi-as zidi geamurile,dar caut totusi burete mult si mare,sa le izolez macar de lumina zilei ce urmeaza.
dimineata imi vine sa-mi leg esarfele si sa-mi fac un nod.m-as spanzura ,dar ma sufoca prea multe ganduri.ma trezesc,cand soarele rasare si-mi amintesc ca iar n-am cafea.
trandafirii s-au uscat si si-au pastrat culoarea.ghioceii primitivi s-au uscat si si-au pastrat forma,pozele s-au pafuit odata cu oglinda.
vreau sa-mi acopar oglinda cu un cearceaf mare,dar mi-e sa nu mor.mama mi-a zis ca doar cand cineva moare se acopera oglinzile.
noaptea nu am somn,e o vaga iluzie faptul ca dorm,nu dorm,doar ma gandesc.
urme de arta conceptuala pe pereti,urme de creioane si desene stupide pe foi albe.
urme de fond de ten si tus violet pe servetelele demachiante.
bilete de autobus,bonuri,bonuri si iar bonuri aruncate.
in pat dorm invers.perna n-am folosit-o demult.
si la capataiul lui,cutia verde,pe jumatate plina cu nisip fin.ornata cu bilute verzi.fiecare e cate-un zambet,in fiecare vad ochii lui,si pe capac sscrie mare cu litere invizibile cat de mult ...mai tin la el.
ma rog,am trecut de-o perioada depresiva.am trecut de-o perioada de dependenta fizica si morala de diferite chimicale,am trecut de-un hop major,dar nu pot sa trec de insomnie si revolta interioara,nu pot sa trec de dor.
imi fac planuri pentru vara.imi vad masina,portbagajul plin de haine,geamurile lasate jos,muzica in nuanta cu soarele.soseaua,autostrada si cineva,oricine in dreapta mea sa-mi aprinda o tigara si sa tipe cu mine,in mijlocul nicaieriului.
vad multe,vad ceea ce a fost,ceea ce va sa fie,nu avd ce e acum.
vad doar zapada de dimineata,soarele de dupa nori.
vad gandurile care ma ucid.
vad in poze chipul care se ucide.
vad totul si nu inteleg nimic.
vad ceasca de cafea ...goala.

1 comments:

Sunaina spunea...

si mai vezi esarfa verde.pe care scrie cu litere invizibile "te iubesc".