napalm brain


auzi,te te-ai mai gandit asa...?
eu da.de fapt...eu nici n-am incetat,desi acea parte frumoasa din mine a disparut.

poata ca da,m-am schimbat.simt eu ca m-am schimbat,o simt dimineata cand imi beau cafeaua pe fuga si fumez jumatate de pachet de tigari.cand imi deschid sertarele si vorbesc cu imbracamintea de vara.atunci simt cel mai tare,simt ca innebunesc de tot,pentru ca ma gandesc la soarele dulce si lenes,la apa sarata de mare,la soseaua intinsa si fierbinte.ma gandesc la cum as putea sa redevin ce-am fost,iar apoi imi fac planuri de vitor.ma gandesc ca dupa ce se schimba ora,o sa simt venirea verii,o sa simt vantul imaginar de primavara si probabil o sa port iar fustele lugi si margelele colorate,peste care s-a asezat praful.

stii,ma mai gandesc la cat de fericita am fost,la cat de satula de lucru sunt acum,la cum as vrea sa fug intr-o zi atat de departe incat nici lumina sa nu ma mai gaseasca.
vreau ceva nou,dar noul pentru mine ar fi o doza din fericirea aceea de care eram dependenta altadata.

ma gandesc eu la multe,in putinul timp pe care-l am...

de curand am iesit dintr-o alta perioada de depresie si insomnie,dar stii tu cel mai bine ca perioadele se repeta.sunt momente in care singura scapare e sa-mi infig chestii ascutite sub piele.
imi place sa simt durerea fizica,pentru ca e infinit mai mica decat cea pe care o ascund in suflet.
si stii,perioadele in care zambesc,in care chiar zambesc sunt putine si scurte,chiar dupa cele de suferinta.
in capul meu se duc razboaie,in suflet lupte si tot ce-mi ramane de spus e ca-mi place sa ma infig in aceste stari.e bine,in toata neputinta mea de a face ceva mai mult pentru mine.

mi-e dor de tine,si de tine si de tine si ma amuz cum,chiar pot sa fiu asa.

apoi...apoi nimic.caut sa dorm,dar somnul meu s-ar putea intinde peste multe anotimpuri.
timpul nu-mi permite.si e ciudat,nu cred in timp,cred in evenimente.evenimentele dau nastere timpului si nu invers.
vrei sa ma intrebi de ce port ceasul pe mana stanga?
nu stiu.nici macar nu merge bine.imi plce ca e negru,ca l-am primit de la fratele meu si mai ales ca e CK.(probabil singura marca care ma atrage cu adevarat)

in fne,n-am ce sa-ti mai zic.mi-e somn si nu prea,ma dor dintii,sunt la a 4 tigara in ultimele 20 de minute si la al 2-lea litru de cola pe ziua de azi.


nopate buna :)

1 comments:

Sunaina spunea...

events will save our souls,such as too much respect will kill our hearts :|