inca ne ucide gandul.


realitatea:statia de autobus,taxiurile,traficul,oamenii,mijloc de martie,19 martie cu fulgi mari de zapada,printre razele de soare,incalzirea globala,pipa rece,painea neagra,untul tare,cafeaua de dimineata.

visul: cele doua ore petrecute vineri seara ,inainte de petrecere.papucii,sticla de absinth,paharele albe de plastic,traista minune,peruca violet,liftul din oglinzi,baia rosie,senzatia ca totul va fi bine in ciuda diferitelor aspecte tragice,legate bine de sufletul meu si asa trist.

depresia: sentimentul ca ma prabusesc in trecutul viu.aerul lipsa din prezentul rece si fara sens.

meaningless.

somnul: insomnia,amnezia,anamneza,somn exagerat,vise sterse inainte sa fie produse.

placerea: 12 ore de ceva,asteptarea,intrarea in sala,luminile,multimea.timpul petrecut impreuna cu el.


Azi traiesc undeva intre cele doua ore vineri noapte,(magice,pline de umor si zambet,pline de voie buna,indepartate de tot ce-i rau,de parinti ,de certuri,de prieteni falsi,de tristete) si si cele 12 de sambata care au variat de la malancolie ,la tristete,de la tristete la excitarea sistemului nervos,la nervi,inapoi la melancolie si in final la zambete.
Azi vad luna pe cer si o identific cu cea de sambata seara.


With the moonlight to guide you
Feel the joy of being alive
The day that you stop running
Is the day that you arrive

Am plecat cu luna de-acasa.
Am simtit ca traiesc,am fost fericita ca traiesc.
N-am mai fugit de ce simt in clipa in care usile s-au deschis.

Azi traiesc clipa in care ne-am strans in brate ,ca doi oameni care nu s-au vazut de-o viata.
Azi traiesc ,retraiesc,tot ce simteam si vroiam sa-i spun.Desi sufletul striga una,mintea mea a avut capacitatea de masca totul in zambete si o serie de nonsensuri.Spre dimineata,nici macar un vis nu s-a nascut.Iluziile au fost absurde.Sunt absurde.Si desi urasc situatia trebuie sa o accept.Mi-e greu..

Azi traiesc cum traiesc.

Maine traiesc din probleme de la servici.Maine traiesc sa duc o "discutie civilizata" cu seful.Maine traiesc ca sa-mi pot face o rata la banca.

Si azi ma intreb daca dupa maine o sa am timp sa traiesc si pentru altceva.Pentru lume,pentru stiinta,pentru mister...

Ieri m-am gandit la 3 cadouri de ziua mea.
In principal vreau un Jad.