vineri de la 12...

si un zambter ironic dar oarecum plin de bucurie ascunsa a aparut pe fata acelei persoane.


-vineri plec la cluj,cu autobusul de 2.de la 12 imi iau liber.e sub inteles ca am sa lipsesc,nu?
-te duci sa-ti iei portia de pelin?sau...?"
-fie ce-o fi,ma duc in cluj si e un motiv intemeiatsa lipsesc.e bun motivul nu?PLEC IN CLUJ!
-...orasul studentiei mele...tineretii mele,oras pe care nu-l mai recunosc
-...ii stiu strazile si gara,ii stiu frigul si caldura.dar cel mai bine stiu ca in weekend vreau sa cunosc detasarea emotionala de tot ce sunt si am fost.cel putin incerc..

acelasi zambet pe chip,aceleasi remarci subintelese si putin mai tarziu poezii de eminescu alese 'fara intentie'.


"Cand amintirile..."
"O ramai"
"De cate ori,iubito"
"Departe sunt de tine"
"Despartire"



Fara sa realizez,vocea calda ce recitea poeziile,m-a linistit.In esenta,erau alese special pentru ce am fost pana acum in viata mea.Menite oarecum sa ma raneaca,intr-un punct unde nu mai pot fi ranita.Asa s-a asezat linistea...


A mai trecut o zi.Am aflat ,printre altele,ca,seful meu si fratele meu,s-au certat cu seful cel mai mare.Motivul e bine intemeiat.Muncim ca sclavii si nu primim nici macar un banut.Si eu,cea care face munca de jos,am fost cea mai suparata.Am fost,dar mi-a trecut cand mi-am imaginat scandalul.
Morala (bine gandita de mine!):we are working PRO-BONER.


Mmmm,ce seara placuta am avut.Ne-am adunat cu totii in bucatarie:mama ,tata,eu si fratemiu.
Tata manca linistit ceea ce i-am gatit.Ceilalti doi faceau registrul de casa al firmei si eu,stand 'gramada' calare pe ghiuveta,imi faceam unghile.Am prins firimituri de disctutii inuile,insa mintea mi-era pe alte lumi.Meth...


Vineri pare sa nu mai vina.Eliberarea de tot raul pare sa fie de necucerit.TREBUIE sa se miste mai repede timpul..TREBUIE.
Eu si Adina avem special things pentru weekend.Prefer sa le tin inca in secret.
Sunt superbe.Vom fi superbe!



P.S - 14,15,16 Decembrie 2007 [Vineri,Sambata,Duminica](Metalheadz Night @ Horia Demian Cluj Napoca+Dev Meet Transilvania.)14,15,16 Martie 2008 [Vineri,Sambata,Duminica](Noisia @ Horia Demian Cluj Napoca + Dev Meet Transilvania)Se repeta datele si evenimentele.Sper sa nu se mai repete nimic altceva.