alegeri si decizii.

something something,laterish

a cazut tw33terul.se pare ca pasaricile ciripesc mult la ora asta.base se apropie de 50.astept sa vad manariile din diaspora.uh,I wasn't this excited since Obama was elected president of teh U.S.A.ha!
anyway,
a inceput,de vreo doua ora,sa-mi treaca prin spate niste fulgere reci.ma linistesc ascultand omnia si-amintindu-mi ce dimineata minunata am avut,totusi.


***
dincolo de alegerile personale,de evenimentele cu semnificatie majora,traite,dincolo de fiecare gand bun sau rau,cugetat sau necugetat si-n fine,dincolo de orice dimensiune sufleteasca,exista o serie de alegeri si decizii ironice si amuzante,cu diferite repercursiunu in viitorul apropiat.
ma uit la tv ,la antena,labe unu,la proteve,chiar si la teverul nostru drag(multumim pentru House si Greys Anatomy) si nu-mi pot sterge imaginea wtf,lol? de pe fata.primele rezultate,GEuana gen presdinte.reactia lui imi aminteste de o scena din family guy,fapt care ma amuza si mai tare accentuand astfel zambetul tamp de pe fata.doamne,mi-e c-am sa-l pierd,cu toate evenimentele ce se desfasoara.am emotii.in toate planurile si priventele.

meanwhile,inca lucrez la poze.my computer is just too tired of photoshoppin right now.

check out my twitter account for updates :))