review on my christmas night.

noaptea de craciun.asta e!sarbatoarea pentru care am incercat sa ma pregatesc de mult,sa intru in spirit,sa simt atmosfera.in ultimele doua zile m-am simtit de parca nu as fi plecat niciodata de acasa.totul e neschimbat,totul are acelasi parfum al vechiului , adanc imprimat in fibre.din cand in cand obiecte mici,fara vreo aparenta legatura m-au readus la normal,facandu-ma sa realizez cat mi-e de dor sau cat mi-e de bine,cat de mult as vrea una si nu alta si-n fine,cam cat de multe s-au schimabt totusi.
seara de craciun s-a rezumat in mare,la masa in familie.in doua, anul asta.anul acesta s-au cunoscut parintii mei cu parintii prietenei lui fratemeu.am avut cateva ore in care am stat cu totii la masa,povestind si glumind ,depanand amintiri si asteptand sa vina mosul.dupa un timp ne-am retas in diferite incaperi.fetele la bucatarie (ca deh,e in sange),barbatii in living room si fratemeu plimbandu-se de ici colo,cu laptopul incercand sa joace Rise Of Nations,in dulcea-i traditie de craciun.
discutiile inca au loc in living,vinul sta desfacut pe masa.am baut din el mai bine de jumatate,am gustat si din visanata mamei(ma duce cu gandul la egg noggul britanicilor) si-acum inchei cu o delicioasa Tuborg Strong.am o punga de dulciuri pe care am sa o incep cand casa se va linisti si seria a 3-a din Six feet under imi va aparea pe ecran.presimt ca mai sunt cateva ore bune pana atunci,insa cred ca mai pot face fata unor dicutii plicticoase despre si cu adultii mei rusinati de cuvintele mizere pe care le (mai) au prin vocabular,cuvinte scapate cand un pahar de vin s-a divizat la 2.
mosul nu mi-a adus nimic interesant.haine si iar haine,cosmetice si iar cosmetice.cam ce-i aduce mosul unei domnisoare.banuiesc.mi-as fi dorit pe mos niculaie inapoi,el a fost destul de generos cu mine.cred ca si sentimental pana la urma,chiar daca memoriile acelor ore-mi strapung corpul cu cele mai reci si mai fierbinti fulgere posibile.
eh,mereu exista la anul.pana cand nu stiu,dar imi doresc ceva mai mult ,ceva mai bine,ceva mai calculat si ceva de care sa fiu mandra si sa simt ca merit.ceva compensatoriu,probabil.
dar asta e alta poveste.tot ce vreau e sa dorm acum(totusi,ma apropriu de ora de somn),dar trebuie sa ma intorc la being a well raised-well trained daughter&sister(cam ciudatica asa,cu tatuaje,cu apr mov,cu pirsuri si-mbracata la fel ca pomul de craciun in spirit!)

poze din ultimele zile.

because there is no snow anymore,I made a cute little cheeseman

bradutii veseliei,partea maea de facut prajituri.foarte gay

et la piece de resistance,bonul de la un magazinut.e la fel de tare numele firmei ca a uneia din cj,(praf si pulbere srl)