009 review

sfarsit de an,sfarsit de sezon.recunosc ca desi am mai vazut six feet under de vreo 4 ori,niciodata nu m-am uitat la ultimul episod.e emotionant,asa ca un sfarsit de an.si melodia de la final e sfasietoare.enjoy!


***

pai uite ca e ultima noapte din an.din nou,acelasi sentiment dintotdeauna.acel rece pe sira spinarii,acel fierbinte si dornic in suflet.acelasi clisheu,obsedant si delirant.imi aprind si-mi sting tigara in pasii ploapelor.gandurile mi se izbesc unele de altele in interiorul capului.e agitatie mare acolo,la fel de mare pe cat e cea din suflet.mmm,anul nou.2010.
cateodata ma gandesc de unde emotia atat de mare pentru clipa zero de la miezul noptii?de ce e atat de important anul nou?ne trebuie cateva luni sa ne obisnuim cu notiunea de noul an si pe cand devine ceva familiar,e din nou ultima zi.
.intregul meu an e scris aici pe blog.pe 1 ianuarie fac 3 ani de postari masive.atunci cand povesteam despre prima noaptea a unui an ce incepuse delirant de frumos si se incheiase exagerat de urat.mereu te intrebi unde ai sa fii la anul.e un lucru la fel de logic ca exercitiul pe care-l faci dimineata cand te scoli si te intrebi unde ai sa fii la sfarsitul zilei tale.unde si cand ai sa pui capul jos,unde si cu cine,unde si cum ai sa te trezesti in urmatoare dimineata?prin cate aventuri ai sa treci in noua zi?e un exercitiu,cateodata amuzant.e ca un joc de noroc,niciodata nu ai sa stii unde ai sa ajungi,oricat de multe presentimente,premonitii si vise ai avea.viata,viata e un joc de noroc.la fel e si fiecare inceput de an.dar e fascinant intregul proces.
daca e ceva ce vreau de la noul an,e ca vreau sa-l croiesc ca pe o tesatura fina.vreau sa fie frumos si colorat,plin de soare si de drumuri lungi.vreau sa fie plin de oameni noi si de armonie.vreau multa pregatire spirituala.vreau sa calatoresc.in search of a meaninful momment.