something,something.

zile minunate de odihna,zile de relaxare,pline de mancare.mancare prea multa si cateva kilograme in plus,cum era normal si firesc ca doar prin venele mele curge sange de roman.nopti pe jumatate treze,pline de vin si tutun,pline de episoade din serialul adolescentei mele.cafea cu mama si discutii despre viata mea.mi-e jena parca sa-i zic cat sunt de bucuroasa ca se incheie anul.ca se incheie un an plin de esecuri.ca se incheie anul in care singura satisfactie pe care am avut-o a fost promovarea bacului cu nota mare,satisfactie care de altfel s-a incheiat cu mine dormind pe scaunele din fata ale masinii personale,la izovoare.cu dimineata de dupa,cand mi-era rau chiar si de la apa.cu dimineata in care veneam pe drumul ingrozitor de pe baraj,apasand cu putere pedala de acceleratie,ca sa-l vad pre fratemeu venind din grecia.ah,ce complicat.ce an complicat.inca din prima lui seara.
discutii din care mama n-are sa inteleaga niciodata vreun lucru,pentru ca i se par nimicuri.isi doreste fericirea si implinirea mea,dar doar pentru satisfacerea orgoliului ei personal.faptul ca eu si fratemeu suntem impliniti si bine educati ii ofera un bonus fata de fratii ei,frati care au copii nu tocmai reusiti in viata.si asa,cum sa-i spun mamei ca pentru a ajunge in stadiul fericirii mele maxime,am nevoie de pauza de gandire,am nevoie sa trec prin perioada de depresie,am nevoie sa simt tot ce simt acum si sa interpretez simtirile ca fiind cel mai jos punct al vietii mele?

in fine.

mi-am petrecut dimineata zilei de 27,in fonomat 1,baia mare.cu cristina si usile inchise.mi se pare absurd sa ai programata o zi intreaga de lucru duminica si sa primesti mail de la sefa mare ca se asteapta sa ai vanzari mari azi.desi,e duminica...zi care,in mod normal,nu e trecuta in contractul de munca ,pe post de zi muncitoare.e absurd,romania te iubesc.si-am stat cu ea.am fost si la cafea la H.l-am revazut pe (cred ca asa-i ziceam prin 2007) guruca (lol).guruca e un ospatar de acolo.madalina,cand lucra la H, obisnuia sa-mi povesteasca ce facea cu el.erau povesti interesante.amuzante,delirante,etc.m-a bufnit putin rasul sa-i vad ochii.cafeaua a fost buna.lavazza.ne--am intors la magazin si ne-am uitat la rochii de mireasa.ah da,fratemeu s-a logodit cu cristina,in seara de craciun.(in sfarsit un craciun in care macar unul din copii Anton a fost fericit)asa o scena frumoasa de film,in care lipseau doar fulgii de nea si niste sclipici computerizat.superb,desi parca prea romantic pentru mine.nu-mi vine sa cred ca fratemeu a facut pasul asta!ma asteptam mereu ca el sa fie primul care pleaca de acasa,si eu sa fiu prima care se casatoreste,dar se pare ca a fost invers.in urmatorul an sigur n-am sa gasesc pe cineva cu care sa ma inhait intr-o relatie oficiala de tip civil.nu.eu am alte planuri pentru 2010.mi-e firca de el ca de dracu.n-am crezut ca am sa zic asta.niciodata nu mi-a fost mai frica de noul an ca acum.acum mi-e frica.mi-e frica si pentru ca sunt habarnista in legatura cu prima noapte a lui,revelionul e foarte mportant pentru mine,trebuie sa dau mereu demonii afara inainte de 12,ca sa pot da contorul la 0.o singura data in an cand am ocazia sa o iau de la inceput.acum mi-e frica.n-am sa am unde si n-am sa fiu impulsionata sa-i dau afara.am sa-i iau in noul an si-am sa fiu si mai nefericita si neimplinita.de unde,ar trebui sa reiau discutia cu mama.lucru care nu e deloc usor.

in fine,din nou.

ma bucur mult pentry fratemeu,merita in sfarsit sa fie fericit.macar el.

si-acum ca tot am fost matinala si de treaba,consider ca merit o sedinta de Six feet under,combinat ci vin,tutun si condimente minunate.si putin somn.si poate mai incolo imi amintesc sa caut melodia de care mi-a zis adina,ca tot sunt pe laptopul lui fratemeu.