cosmic tone.

desi nici macar 5 minute nu trecusera,uitasem complet ca lichidul rece,sub forma de pete de pe masa, era iaurt si nicidecum ceara firbinte cu care ma jucasem cu alte cateva minute in urma.in absenta unei lumini puternice,culorile se asemanau pana la identificare.
backflash catre dimineata,catre cafeaua bauta cu mama si soarele de pe cer impletit cu temperatura placuta si vantul tiran,cu o nevoie morbida de-am aminti ca nu e vara inca.backflash catre rochia superba si exagerat de psihedelica si trippy,pe care mi-a cumparat-o mama.catre esarfa din matase,pe care mi-am cumparat-o,numai buna de invartit prin par,pe cap,in jurul gatului..catre papucii de lac,ce-mi amintesc de copilarie si pe care urmeaza sa-i pictez in cele mai nesanatoase combinatii de culori.
backflash catre momentul in care m-am urcat azi in autobus,catre norii pufosi,aproape ireali ce tronau pe cerul dintre baia mare si cluj.nori facuti parca din puf sau vata,..de zahar.culorile curcubeului la marginea lor si muzica din castile mele ce se amesteca subtil cu drumul,lasand o urma (parca) marcanta in sufletul si imaginatia mea.aceeasi melodie,ascultata si pe drumul spre cei 6 (cu mine 7) pitici.
backflsh catre toate zambetele si glumele ironice,englezesti sau inocente,spre "ii"-ul ce-mi amintea de pasarea ce-si canta zilele inainte de Pasti,in cartierul meu de-acasa,spre toate clickurile si rolurile pe care azi,le-am si ni le-am asumat,pe rand asteptand cu emotie rezultatul final.catre discutia in contradictoriu,urmata de-o lectie finalizata cu zambete si-un "ti-am spus eu!",primit cu coada intre piciora,totusi cu o anumita satisfactie.
backflash catre imaginea lunii, de asta seara.mare si alba,parca plina de lapte.piele laptoasa,peste un chip trist,un chip incert,un iepure cu ale sale medicamente si cate alte lucruri.

photo : Marius Cucu