woozy with ?

ar putea fi cidru sau doar cafea,apa simpla de la robinet in care-am aruncat o pastila efervescenta sau tigara care arde in scrumiera langa chibriturile folosite si refolosite pana intr-un sfarsit negru.
si-apoi ar pute fi melodia ce o ia de la incput la fiecare patru minute,fara sa intrerupa procesul de producere al placerii auditive,degenerata intr-una pacatoasa,sufleteasca.
ceva din toata melodia imi aminteste de fiinta aceea care traieste in interiorul meu,sub forma de amintiri si zile pline cu soare.nu stiu daca e copila ce alerga cu genunchii loviti pe campurile de la gara,cautand papura sau adolescenta cu tipica-i suferinta transformata in rebeliune.nu stiu nici macar daca e fiinta din visele facute intre o perioada de liniste si alta sau dezastrul facut din zilele in care si pielea pare prea multa imbracaminte pentru trup.
poate ca mi-e dor sa conduc,scotand din cand in cand o mana pe geam,lasand-o sa se izbeasca de aerul plin de viteza.poate ca fiecare zi calda cu soare,de care am parte tot mai des,ma motiveaza sa sa visez din nou,sa creez fara sa ma gandesc la transformarea lucrarii intr-un macabru dur.
poate ca fiecare plan care ,in sfarsit, se concretizeaza imi povesteste despre urmatoarea eapa,in care trebuie sa intru.
cine stie.
..or lemmons..who knows I may end up owning the whole street, or more likely sleeping under tree in the park opposite,would the runners keep me awake or would I keep them asleep
I'd hope I have the sense to move back home, as lovely as today is, I‘d imagine the winter would be rather cold