nonsens si tehnologie,supersecrete si filme.

in scarba ce-mi tine stomacul strans,ca un ghem de blana precum au pisicile,gasesc un dram de surescitare emotionala bazata pe stupida lume a serialelor din televziunea americana.dincolo se obsesia pentru sfu,ce transpune oarecum in oglinda, viata mea;dincolo de bolile pe care hugh laurie le descopera si trateaza atat de bine,in perspectiva medicului de care pana si mama e indragostita;realitatea tragi-comica a agentului secret,cu mintea impaienjenita de informatiile super-secrete ale americanilor,imi distreaza atentia de la monotonul cotidianului.
si am ajuns asta seara la ultimul episod al sezonului doi ca sa constat ca acest agent secret este o copie a celebrului Neo,din celebrul si minunatul The Matrix.ah nu,nu era si pana acum desi super calculatorul facut de supermintile maretei americi mi se parea ca semana cu acel decor alb si delirant ,fundal pentru lumea simulata virtual acum11 ani,dar de fapt undeva in viitor in care noi de fapt existam pe post de baterii pentru roboti.
azi am aflat ,odata cu acest ultim episod,ca Chuck si-a uploadat creierul inzbutind totodata sa-si incruciseze in cel mai dragut mod posibil ochii,invatand totodata kung-fu si cine stie ce alte lucruri super secrete(inca astept sa mi se incarce si primul episod al sezonului 3).ma gandesc ca,oricat de mult si-au dorit scenaristii sa scoata din monoton filmul,chiar nu s-au gandit ca in lume exista super freaksi ca mine?real freaksi care sa gaseasca nu doar similitudinile intre cele doua filme,dar si imposibil faptul ca un macintosh de la inceputul anilor 90 (ca cel al meu de-acasa,folosit acum ca piesa de muzeu alaturi de alte calculatoare foarte vechi,ca acest HC) ar fi de fapt cel mai important si performant calculator al planetei?
si cu toate astea,sunt obsedata de Chuck.pentru ca e om,e gandit de niste tocilari si pentru ca-mi stimuleaza activitatea cerebrala cu tot felul de nonsensuri din tehnologia de ultima generatie(se pare ca si cu cea din generatia scutecelor mele).pentru ca tipa ca o fetita cand se sperie si pentru ca Adam Baldwin(John Casey in film) scrasneste din dinti intr-un mod foarte sexi cand se enerveaza(si asta se intampla tot la 3-4 minute),pentru ca blonda,pe care in film o cheama sarah dar in realitate are un nume ce rimeaza cu svarovski,e al naibii de faina cu tot cu dintii ei de iepuras.pentru ca e un serial atat de previzibil si de cliseistic incat e impsibil sa nu te indragostesti de el.
pentru ca e ca si cum ai citi Bridget Jones in paralel cu Terrence McKenna.
tipicul meu e sa ma relaxez cu doua lucruri total opuse.
sa tot fie,atunci!

p.s intentionez sa vad si Alice in Wonderland 3D,dar sunt o zgarcita si nu cred ca o sa ma incumet sa-mi stric banii acum la cinema.ramane de vazut.pentru donatii materiale,precum bilet la film,popcorn,cola sau chiar BANI,astept un mail,un comentariu sau un IM pe yahoo/gtalk. (promit sa donez si eu, in schimb rame foto cu motive psihedelice si pictate in vopsea fluorescenta si/sau accesorii din fimo ,unele la fel de fluorescente ca ramele).

numai bine.

p.s2 : has anybody seen Spring lately?I've seen her like 2 weeks ago,but I'm not sure.Maybe I was delusional.

1 comments:

edi spunea...

Spring got drunk and will be a few weeks late