no earth hour here.

acum 365 de zile eram de-a dreptul incantata de micutul meu oras.mi se parea un gest asa de frumos,stingerea luminii odata cu ora pamantului,desi orasul nu fusese trecut pe lista compatrioatelor.m-am gandit ca istoria se va repeta si anul asta,din moment ce evenimentul a luat amploare.dar nimic,baia mare nu mai are primar,viceprimarul nu se simte nici el, tare bine si iluminatul stadal pare sa emita mai multa lumina ca de obicei.imi amintesc emotia pe care am resimtit-o in acea ora,anul trecut.eram atenta la trafic,la oamenii confuzi din masini,la fotografii de pe trotuare cu ale lor trepiede si aparate foto.
but that was last year.anul asta pe langa fustrarea neimplinii unui eveniment,atat de important si atat de necostisitor,am avut ocazia sa experimentez si o panica exagerata,odata cu iesirea in oras pentru sarbatorirea Cristinei.m-am vazut stand la masa,intr-un local unde, desi atmosfera era placuta si decoratiunile dragute,n-am putut sa ma simt in pielea mea.si de acolo au inceput tipicele ganduri,ce ma cufunda adesea intr-o stare depresiva intolerabila.norocul meu a fost,ca am primit sampanie,exact la timp.bulele fine mi-au intepat parca creierul si-am revenit oarecum la normal.
p.s : mama incepe sa semene temperamental tot mai mult, cu Ruth Fisher,din Six Feet Under.passive,agressive.passive-agressive!