altered future

Also I had to wear a rabbits head...
yes it was made out of paper and it was 10 foot tall.

mi-a trebuit destul de mult sa-mi fac un ghem dintr-un soi anume de curaj,mandrie si nevoie.
in cele din urma am reusit si chiar de era trecut de miezul noptii,m-am imbracat frumos si-am iesit din casa,cu gandul la incaperea fluorescenta, muzica deliranta si sfatul lui tibi.
cand m-am trezit la fata locului,parca nimic din toate discutiile de pe drum,cu persoana din interiorul meu,nu a mai fost de folos.m-am trezit singura si ratacita,printre sute de oameni carora le vibra trupul pe muzica.



s-a intamplat apoi,acolo in mijlocul nicaierului bombardat de muzica si oameni,sa se deschida cerul si din el,sa coboare-n mine o bila mare de energie si mister pozitiv.ca si cum,ceva divin ar fi facut o alianta cu spiritul meu transformand intreaga mea fiinta in cu totul altceva.


spre apusul noptii,chiar cand soarele se pregatea sa rasara,intreaga senzatia ca supravietuisem unei nopti ,in care existenta nu mi-e usoara niciodata,s-a intampla si dezechilibrul mult si deloc asteptat de partea intunecata si sceptica a fiintei mele.
prin minte mi-au trecut sute de cuvinte,alcatuind fraze,alcatuind fapte lasate-n filme urate.

daca mai vad pe ea,vrodata,ceva de la mine pentru el,jur ca nu ma mai abtin.
draga domnule,te rog ca data viitoare sa nu mai vad ca starna pe ea ceva ce ti-am dat tie cu drag.
oare a facut-o intentionat?precis din moment ce facea si facea si tot pe esrfa-mi ajungea privirea
de ce dracu se comporta asa cu mine.ca doar nu ea e cea care sufera pentru ca-si vede persoana iubita cu altcineva ..
gata,ma duc sa-i rup esarfa jos si daca comenteaza ti-o aduc eu inapoi pe pamant.
aaaaaah,ii urasc pe amandoi.
ba nu.pe el nu.
cacat..


tintuita de pat,am trait urmatoarea zi intr-un delir emotional,creionat in nervi.nervi pierduti prin somnul cu vise ciudate,in canile cu ceai dementa si-n televizorul ce-mi tranforma fiinta intr-un counch potato american si crispy.

azi mama mi-a sugerat sa ies la aer,sa ma bucur de soare si de vremea frumoasa.e aproape patru si inca trupul mi se putrezeste-n costumul de lene imbracat.o imagine trista si nemiloas,fata de care am cele mai urate sentimente,dar de care dintr-un motiv ascuns inca nu ma pot dezlipi.