3 days long

sau poate chiar si mai mult,avand in vedere ca sarbatorirea va fi repetata la nesfarsit cu inca trei grupe de persoane.astept cu interes miezul noptii,cand clisheul isi intra in valoare si se sting luminile iar ai mei imi canta comic "La Multi Ani".
cerul e senin si mai mult,am vazut cateva din constelatiile preferate.astept s-apara luna.
rochia de la mama e absolut superba (de-abia astept sa vina dimineata sa o port!) si intreeaga atmosfera e incarcata pana la refuz cu boala rasfatului.incerc sa evit distanta veche ,dar cu care sunt obisnuita,dintre sufletul meu si universul cu care odata supravietuia intr-o legatura inexplicabila si cosmica.

e ziua mea in mai putin de doua ore si ma gaseste noul an,ca o persoana total schimbata.cu legaturi si planuri noi si puternice de viitor,mai optimista ca alta data si...cu o nuanta la par,mai deschisa.
am realizat ca nuanta e in ton cu toata trairea mea,in acest prezent si viitor,insorit si rasfatat cu binele universului.

2 comments:

Stefan spunea...

la multi ani, zic

Suz spunea...

saruma ,domnule luna haotica.